"کلینیک انتظار" با هدف خدمت به مرم قدس برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۸:۰۰
کد خبر: ۸۱۳۹۹۸
کلینیک انتظار با هدف خدمت به مرم قدس  برگزار شد
هفتمین دوره طرح گروه جهادی نسل منتظر با همکاری جهادگران متخصص در زمینه های مشاوره، پزشک عمومی، زنان و غربالگری تست سرطان در منطقه محمدآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ هفتمین دوره طرح ویزیت رایگان از برنامه گروه جهادی نسل منتظر با عنوان کلینیک انتظار با حضور جهادگران متخصص در زمینه های مشاوره، پزشک عمومی، زنان و غربالگری تست سرطان به همت حوزه ۱۵۳حضرت ولیعصر(عج) و حوزه ۱۵۲ زکیه( س) در منطقه محمد آباد برگزار شد. در این اقدام جهادی پزشکی یک روزه، حدود ۲۰۰ نفر خدمات مشاوره و معاینه ارائه شد.

گروه جهادی نسل منتظر، از سال ۱۳۹۶ در حوزه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان، هنری، عمرانی، امور مالی و روابط عمومی آغاز کرده است.

از جمله اهداف این گروه جهادی، شناسایی نقاط آسیب در خانواده ها و ایجاد رابطه دو سویه و مشاوره خانواده متناسب با مشکلات آنهاست.

فیاض اللهیاری، فرمانده، محمد حبیبی، جانشین فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین ملکی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، از خدمات انسان دوستانه در این کلینیک بازدید به عمل آوردند.

اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس، با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، اظهار داشت: ما باید با افزایش گروه های مشاوره ای، در جهت آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی به خانواده ها گام برداریم ‌چراکه بسیاری از مشکلاتی که در خانواده ها وجود دارد، ناشی از سبک زندگی غلط است و خانواده ها آگاهی کاملی از سبک زندگی اسلامی ندارند. گروه های جهادی، وابسته به هیچ ارگانی نیستند و تنها با هدف خدمت به مردم پیش می روند.

مدیر گروه جهادی پزشکی شهید رهنمون، گفت: گروه جهادی منتظران موعود قبل از اینکه کار ویزیت بیماران را انجام دهد، برای مراجعان یک دوره مشاوره برگزار می کند و بعد از انجام مشاوره، مشکلات بیماران تا حدودی شناخته می شود. گاهی بیماران تمایل زیادی برای انجام مشاوره ندارند اما بعد از یک دوره مشاوره، خود ترغیب شده اند تا مشاوره های بعدی انجام شود چون با بیان نکاتی در سبک زندگی شخص مراجعه کننده، تحولی ایجاد می شود.

یکی از مشاوران مجرب گروه جهادی نسل منتظر گفت: ما تمام توان خود را در جهت بهبود شرایط زندگی و اجتماعی و شناخت خلأ های زندگی می گذاریم و هدف مان ارائه راهکار برای مسئله یا مشکلی هست که وجود دارد و خود شخص هم آن را قبول دارد اما به دنبال راهکاری برای برطرف کردن آن مشکل این است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز