مدیرکل بازرسی استانداری تهران:

برکناری دو مدیر در سطح استان به دلیل ضعف عملکرد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰:۳۷
کد خبر: ۸۱۴۴۴۴
برکناری دو مدیر در سطح استان به دلیل ضعف عملکرد
حجت الاسلام اسلامی گفت:بر اساس بازرسی های صورت گرفته در دو مورد مدیران متخلف یا ضعیف در حوزه عملکرد در سطح استان برکنار شده و در برخی شوراها و دهیاری ها نیز مواردی منجر به تغییر و جابجایی متخلفین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حجت الاسلام عباس اسلامی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ضمن اشاره به پایش مداوم عملکرد دستگاه ها و ارگانهای استان توسط کل بازرسی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی و ستادی استان تهران به صورت سالانه صورت می گیرد و اکنون نیز با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال جاری در حال انجام این پایش و ارزیابی هستیم.

وی افزو: در همین راستا کارگاه آموزشی تعریف ساز و کار جهت پایش شاخص ها در خصوص عملکرد دستگاه ها در استان تهران در حوزه های عمومی و تخصصی برگزار شده و نمایندگان مجموعه های ادارات کل و فرمانداری ها در در این رابطه آموزش های لازم را فرا می‌گیرند.
 
اسلامی تصریح کرد: پس از این کارگاه آموزشی نمایندگان این دستگاهها موظفند تا موارد دستور کار را مورد بررسی و پایش قرار داده و در سامانه پیش بینی شده ثبت کنند پس از این نیز موارد ارسالی در اداره کل بازرسی استانداری تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و نهایتاً گزارش مکتوب و مستند آن به وزارت کشور ارسال خواهد شد.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: اکنون همه دستگاه ها شکل شایسته‌ای در  فعالیت و انجام رئوس وظایف خود بوده و در حال حاضر می توان  بهترین عملکرد دستگاه های اجرایی و ستادی استان را قبل از پایش نهایی ارزیابی کرد.
 
مدیرکل بازرسی استانداری تهران در ادامه اشاره ای نیز به بازرسی‌های این اداره کل در سال ۹۷ داشته و یادآور شد: بر اساس بازرسی های صورت گرفته در دو مورد مدیران متخلف یا ضعیف در حوزه عملکرد در سطح استان برکنار شده و در برخی شوراها و دهیاری ها نیز مواردی منجر به تغییر و جابجایی متخلفین شده است.
 
اسلامی در پایان نیز ضمن اشاره به بازرسی از دستگاه ها در روند کنونی نیز اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری ها، فرمانداری ها سایر دستگاه‌های مختلف در روند بازرسی قرار داشته و نهادهایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی اداره گمرک و اداره بهزیستی نیز در این روند قرار دارند. همچنین در میان شهرداری های استان نیز شهرداری رودهن و اسلامشهر مورد رصد اداره بازرسی استان تهران هستند
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز