معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قدس خبر داد:

گشایش ورودی شهر قدس به اتوبان حکیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲:۰۶
کد خبر: ۸۱۴۹۷۴
گشایش ورودی شهر قدس به اتوبان حکیم
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان قدس از گشایش ورودی شهر قدس به اتوبان حکیم خبر داد و کفت: خوشبختانه با پیگیری های مستمر محمودی نماینده مردم شهرستان قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی، شورای حمل و نقل ‌ترافیک استان تهران وبه همت فرمانداری قدس و اشهرداری منطقه ۲۱ دسترسی شهر قدس به اتوبان حکیم هموار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ فریدون عطایی با بیان اینکه این مهم محقق نمی شد مگر با تعامل بین بخشی؛ که در ادامه افزود: این اقدام برای تحقق مطالبات مردمی میسر شد که امیدواریم در پایان سال این عیدی مورد توجه شهروندان قرار گرفته و رضایتمندی شان حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به اتوبان حکیم از طریق تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم(ص)شهر قدس اصلی ترین خواسته مردم پس از افتتاح این پل بود، اظهار داشت: همشهریان از این پس می توانند برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی از تقاطع غیر هم سطح خروجی لشگری- گرمدره- کرج و سپس از خروجی لشگری شرق استفاده کنند که در نهایت به ورودی حکیم می رسند.

عطایی اضافه کرد: این مهم با تلاش و پیگیری مجموعه همکاران ما در فرمانداری قدس؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شورای هماهنگی حمل و نقل ترافیک استان تهران، شهرداری منطقه ۲۱ تهران و صبوری مردم به نتیجه رسید و خوشحال از این هستیم که بارترافیکی سنگینی را از این مسیر برداشتیم.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مدیران شهرستان قدس، کاهش دغدغه و مشکلات مردم این منطقه است و هرآنچه در توان داشته باشیم؛ در جهت خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهیم کرد..

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز