مسوول کمیته کراس فیت استان تهران تشریح کرد؛

جزییات دومین دوره مسابقات قهرمانی کراس فیت کشور/ رقابت ۲۵ تیم با یکدیگر

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۳:۲۸
کد خبر: ۸۱۵۱۲۸
جزییات دومین دوره مسابقات قهرمانی کراس فیت کشور/ رقابت ۲۵ تیم با یکدیگر
مسوول کمیته کراس فیت استان تهران از شرکت ۲۵ تیم در دومین مسابقات کشوری کراس فیت خبر داد و گفت: این مسابقات یکم تا سوم اسفند ماه جاری در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ یاسر ملکی با اعلام این خبر به تشریح جزییات برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی کراس فیت کشور پرداخت و گفت: این مسابقات یکم تا سوم اسفند ماه جاری به میزبانی استان یزد در ورزشگاه شاهدین این شهر برگزار می شود.

وی با بیان این که پذیرش تیم ها برای شرکت در دومین مسابقات کشوری کراس فیت یکم اسفند ماه جاری انجام می گیرد، افزود: مراسم اختتامیه آن نیز ساعت۱۴ روز جمعه برگزار خواهد شد.

ملکی با اشاره به این که دومین دوره مسابقات قهرمانی کراس فیت استان تهران به صورت تیمی برگزار می شود، ادامه داد: ۲۵ تا ۲۶ تیم در این مسابقات شرکت کردند که در این آن ها سهراب آزاد به عنوان رئیس کمیته کراس فیت، مدیر کل تربیت بدنی یزد دکتر صحت مند رئیس هیات ورزشهای همگانی استان یزد و دکتر طاووسی دبیر فدراسیون ورزش های همگانی حضور دارند.

وی در پایان توسعه رشته کراس فیت در سراسر کشور را مهم ترین هدف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و حفظ سلامت جامعه یکی دیگر از اهداف برگزاری این رشته است.

 

نظر شما