محسنی بندپی در بازدید از پروژه‌های بیمارستانی شهرقدس؛

تامین خدمات درمانی در غرب استان از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹:۵۲
کد خبر: ۸۱۵۴۴۲
تامین خدمات درمانی در غرب استان از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است
استاندار تهران گفت:یکی از مشکلاتی که در جنوب و جنوب غربی استان تهران با آن مواجه هستیم بحث کمبود تخت‌های بیمارستانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سفر استاندار تهران به شهرستان های غرب استان تهران به منظور بازدید از پروژه ها و طرح های حوزه درمان و سلامت از شهرستان قدس آغاز شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آغاز این سفر با حضور در محل گلزار شهدای شهرستان قدس به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی،انقلاب اسلامی و مدافعین حرم ادای احترام کرد.

استاندارد تهران در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهر قدس اظهار داشت: بحث نیاز به دریافت خدمات سلامت در این منطقه یکی از اولویت‌های شهرستان قدس است و اساساً یکی از مشکلاتی که در جنوب و جنوب غربی استان تهران با آن مواجه هستیم بحث کمبود تخت‌های بیمارستانی است.

وی افزود: با این حال با کمک مقامات محلی بحث احداث بیمارستان های شهریار قدس و ملارد در ادوار گذشته در دستور کار قرار گرفته و با سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران تسریع شده است.

مقام عالی دولت در استان تهران اشاره به پروژه بیمارستان شهر قدس نیز عنوان داشت: بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع زیربنای این پروژه بوده و بالغ بر ۱۶۰ تخت خواب تخصصی نیز در این طرح تمهید شده است.

وی در پایان نیز ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های ذیربط در این حوزه بتوانیم در سال ۹۸ شاهد بهره‌برداری از این پروژه بوده و خدمات شایسته‌ای را در حوزه درمان به مردم منطقه ارائه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز