امروز رخ داد:

استاندار تهران از پروژه بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام خمینی(ره) شهریار بازدید کرد

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۲:۴۴
کد خبر: ۸۱۵۴۴۸
استاندار تهران از پروژه بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام خمینی(ره) شهریار بازدید کرد
محسنی بندپی از پروژه بیمارستان شهریار بازدید کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه بازدید از پروژه ها و طرح های حوزه درمان و سلامت شهرستان های غرب استان تهران از پروژه بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی شهرستان شهریار بازدید کرد.

استاندار تهران در حاشیه این بازدید اظهار داشت:شهرستان شهریار با بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر جمعیت کمبودهایی در حوزه تخت های بیمارستانی داشته که در راستای رفع این کمبودها امروز شاهد روند ساخت بیمارستان امام خمینی در زمینی بالغ بر ۹ هکتار و زیربنایی در حدود ۳۳۷ هزار متر مربع در قالب ۳۱۳ تخته بیمارستانی هستیم که این پروژه اکنون با پیشرفت حدود ۶۰ درصدی در حال تکمیل است.

وی افزود:در آغاز روند ساخت این بیمارستان در ابتدا هیئت امنای شهرستان مرحله اول ساخت را تقبل کرده و نهایتاً اعطای اختیار آن را به بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام داده اند همچنین استانداری تهران نیز نسبت به تجهیز این بیمارستان  اهتمام و توجه ویژه خواهد داشت.

مقام عالی دولت در استان تهران همچنین یادآور شد: در کنار ساخت پروژه این بیمارستان مرکز  پلی کلینیک ویژه تخصصی در حال ساخت بوده و همچنین مرکز غربالگری نیز در دستور کار توسعه این مجموعه درمانی قرار گرفته است.

وی در پایان نیز تصریح کرد: توسعه تخت های بیمارستانی در جنوب و جنوب غربی استان اولویت استانداری تهران است که امیدواریم طبق پیش بینی های صورت گرفته و اقدامات همه جانبه دستگاه های ذیربط در سال ۹۹ شاهد بهره برداری نهایی از این پروژه و خدمات رسانی در حوزه درمان و سلامت به مردم شهرستان شهریار باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز