بازدید محسنی بندپی از روند تکمیل بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۴:۲۷
کد خبر: ۸۱۵۴۵۵
بازدید محسنی بندپی از روند تکمیل بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار
استاندا تهران در سفر به شهرستان های غرب استان تهران با حضور در شهرستان شهریار از روند تکمیل پروژه بیمارستان امام سجاد (ع) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه بازدید از این بیمارستان در شهرستان شهریار اظهار داشت :حضور ما در غرب استان تهران بر این مبنا بوده که بتوانیم از پروژه های بیمارستانی و مراکز پیشگیری درمانی بازدید کرده و با کمک دانشگاه علوم پزشکی ایران و مقامات محلی و منطقه ای تدابیری را برای توسعه رفاه و امکانات لازم حوزه درمان و سلامت برای مردم شهرستان شهریار فراهم کنیم چرا که این شهرستان با بالغ بر یک و نیم میلیون نفر جمعیت نیازمند خدمات اساسی و با سرعت بیشتر در حوزه درمان و سلامت خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان تهران همچنین ضمن اشاره به روند خدمات رسانی به مردم در بیمارستان امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: به اذعان ریاست این بیمارستان روزانه بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ نفر به درمانگاه این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند که ارائه سرویس درمانی به این میزان جمعیت از مردم شهرستان اقدام قابل توجه و و ارزنده‌ای است. با این حال تلاش داریم که با گسترش مراکز درمانی با سرعت قابل قبول اقداماتی را برای رفاه مردم تحمیل کنیم تا شهروندان شهرستان شهریار دغدغه و نگرانی در حوزه درمان و سلامت نداشته باشند.

محسنی بندپی یادآور شد: ساختمان در حال ساخت بیمارستان امام سجاد(ع) بالغ بر ۱۰ هزار متر زیر بنا داشته که تکمیل آن تخت های بیمارستانی این مرکز درمانی را تا ۲۵۰ تخت افزایش خواهد داد و امیدواریم با تکمیل نهایی این پروژه و تجهیز امکانات پزشکی از محل منابع داخلی در سال ۹۹ شاهد ارائه خدمات در خور شأن و منزلت مردم این منطقه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز