عزیزی تشریح کرد؛

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس در تکاپوی استقبال از بهار

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۱:۵۹
کد خبر: ۸۱۵۵۲۲
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس در تکاپوی استقبال از بهار
مهدی عزیزی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس، به تشریح اقدامات این سازمان در قالب طرح استقبال از بهار پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مهدی عزیزی اظهار داشت: ساماندهی و زیبا سازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سر زندگی در شهروندان می شود که به همین منظور در آستانه سال نو و در راستای ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی اقدامات متعددی در برنامه ریزی های این سازمان در قالب طرح استقبال از بهار لحاظ شده است که کاشت گلهای فصلی در میادین و بلوارهای شهر، توزیع رایگان نهال بین شهروندان، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، اجرای نقاشی های دیواری متعدد در سطح شهر، ترمیم نقاشی های دیواری از جمله این اقدامات می باشد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس، تصریح کرد: از آغاز اسفند ماه کاشت گلهای فصلی مانند بنفشه، مینا، شب بو، پامچال، لاله، همیشه بهار در میادین، معابر و بلوارهای اصلی و فرعی شهر نظیر بلوار جمهوری، میدان آزادی، میدان مصلی، عوارضی، سی متری شورا، تولید گران و انقلاب در دستور کار است تا از لحاظ بصری در احیای فضای شهری و استقبال از بهار فضای سبز مطلوبی را پدید آورند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های این سازمان در راستای استقبال از بهار آماده سازی پارکها و بوستانهای سطح شهر با اقداماتی نظیر ترمیم چمنهای سطح پارک ها و بلوارهای شهر می باشد، ادامه داد: با توجه به اینکه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در پیش است، توزیع رایگان 30 هزار اصله نهال در 10 نقطه از شهر در میان شهروندان به منظور ترویج فرهنگ درختکاری و ترغیب شهروندان به کاشت نهال در نظر گرفته شده است.

عزیزی در ادامه بیان داشت: رسالت دیگر این سازمان به زیباسازی بصری شهر معطوف شده است که در همین راستا به مناسبت فرارسیدن سال نو و ایجاد چهره زیبا برای شهر و تزئینات شهری کلیه جداول سطح شهر رنگ آمیزی می شوند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس، گفت: همچنین اجرای المانها و نقاشی هایی با مضمون بهار، طبیعت و عید نوروز در سطح شهر، نوسازی و بهسازی المان های سطح شهر، حذف زوائد و نازیباییهای موجود در سطح معابر، پاک سازی دیوارنویسی ها و تبلیغات غیر مجاز در معابر و خیابان ها با هدف رفع اغتشاش بصری در مکان های عمومی، رنگ آمیزی صندوق کافوهای مخابرات و برق، پوشاننده دیوارهای نازیبا،  نیز از جمله اقداماتی است که جهت ایجاد محیطی زیبا انجام خواهد شد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این اقدامات در قالب طرح استقبال از بهار به منظور زیباسازی، تلطیف روحیه شهروندان و هماهنگی و همراهی و ترغیب ایشان در شروع سال نو برای استقبال از فصل بهار اجرایی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز