فرماندار شهریار:

شاهد اقدامات خوبی در بهبود شاخص‌های حوزه سلامت شهرستان شهریار هستیم

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۲:۱۳
کد خبر: ۸۱۵۵۷۱
شاهد اقدامات خوبی در بهبود شاخص‌های حوزه سلامت شهرستان شهریار هستیم
طاهری گفت:صرف نظر از مشکلاتی که از گذشته بر جای مانده با کمکی که دانشگاه علوم پزشکی ایران وسایر دستگاه‌های ذیربط در حوزه بهداشت و درمان در منطقه انجام داده‌اند شاهد اقدامات خوبی در بهبود شاخص‌های حوزه سلامت شهرستان شهریار هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سفر یک روزه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به شهرستان های غرب استان تهران به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی در حوزه درمان و سلامت انجام شد.

نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در جلسه جمع بندی و ارزیابی اقدامات عمرانی در حوزه درمان و سلامت شهرستانهای قدس،شهریار و ملارد ضمن اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای توسعه شهرستان های استان تهران اظهار داشت: به عنوان نمونه بحث قطار ریلی به صورت ویژه در دستور کار استاندار تهران قرار گرفته و اخبار مربوط به این پروژه خدماتی مایه مسرت و شادمانی مردم غرب استان بوده است. همچنین در این منطقه امروز شاهد همیاری و همراهی همه دستگاه‌ها در راستای توسعه متوازن شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد هستیم که امیدواریم با تداوم این روند خدمات خوبی را به شهروندان این منطقه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان شهریار همچنین خاطر نشان کرد: شهرستان شهریار نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است. صرف نظر از مشکلاتی که از گذشته بر جای مانده  با کمکی که دانشگاه علوم پزشکی ایران وسایر دستگاه‌های ذیربط در حوزه بهداشت و درمان در منطقه انجام داده‌اند شاهد اقدامات خوبی در بهبود شاخص‌های حوزه سلامت شهرستان شهریار هستیم.

طاهری در ادامه ضمن اشاره به لزوم تسریع در روند توسعه بیمارستان امام سجاد (ع)شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا اقدامات توسعه ای و تکمیل ساختمان تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع)در منطقه پر جمعیت شهرستان شهریار با سرعت بیشتری به پیش برود.

وی افزود: با همه سختی هایی که در روند تکمیل پروژه این بیمارستان با آن روبه رو بودیم،روند کار در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار گرفته و نیاز داریم تا پیمانکار مربوطه هر چه سریع‌تر اقدامات خود را در جهت تکمیل این پروژه آغاز کند.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان نیز تاکید داشت : نیاز به توجه ویژه در حوزه اعتباری در قبال بیمارستان امام سجاد(ع) بوده و به نظر می رسد با هموار شدن مسیرکار، شاهد تکمیل هرچه سریعتر این پروژه و ارائه خدمات در شان مردم شهرستان خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز