نشست مشترک و بازدید میدانی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و شهردار منطقه ۵ با هدف ؛

ارتقای امنیت شهروندان و انضباط اجتماعی در منطقه ۵ پایتخت

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۱:۳۵
کد خبر: ۸۱۵۷۵۰
ارتقای امنیت شهروندان و انضباط اجتماعی در منطقه ۵ پایتخت
حفظ و ارتقای امنیت شهروندان و برقراری انضباط اجتماعی با هم افزایی و تعامل نیروی انتظامی و شهرداری منطقه 5 تسهیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در جلسه مشترکی با شهردار منطقه بر ضرورت همکاری همه جانبه پلیس وشهرداری در ارتقای انضباط اجتماعی، امنیت عمومی و کیفیت زندگی شهروندان تاکید کرد.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، کریم بیات فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، سرکلانتر و روسای کلانتری و راهنمایی رانندگی، رئیس پایگاه اطلاعات و امنیت شهر تهران، رئیس پایگاه مبارزه با موادمخدر و ارگان مدیریتی پلیس منطقه؛ میهمان شهردارمنطقه 5، معاونین و شهرداران نواحی هفتگانه شدند تا بررسی موضوعات امنیتی وخدمت گزاری به شهروندان را بیش از پیش جامعیت بخشند.

محور اصلی گفتگو درنشست مشترک رجبعلی خسروآبادی شهردارمنطقه با حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، تعامل، هماهنگی وهم افزایی بین شهرداری منطقه و نیروی انتظامی به منظورارتقای خدمت رسانی به شهروندان بود.  

حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در این نشست با اشاره به ضرورت همکاری نهادهای مختلف در تامین امنیت اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان گفت: تامین امنیت شهروندان از اصلی ترین وظایف نهادهای عمومی از جمله پلیس و شهرداری است که در حقیقت به سرانجام رسیدن این مهم، نیاز به همکاری های بین دستگاهی دارد.

وی تعامل موثر پلیس و مدیریت شهری در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را الزامی دانست و منطقه 5 را یکی از امن ترین مناطق شهر تهران خواند و گفت : در حوزه انتظامی به لطف خداوند ما در منطقه، مشکل نگران کننده ای نداریم و ضریب امنیت بالایی را شاهد هستیم . در بخش کشف جرم، وضعیت منطقه بسیار مطلوب است و مجموعه پلیس، با اشراف کامل ، معضلات را بررسی و پیگیری می کند.

سردار رحیمی امیدوارشد تا این تعاملات، زمینه ساز خدمت شایسته به شهروندان شود وافزود : با استقرار و تقویت پلیس کوهسار در آستانه سال نو، امنیت تفرجگاهی منطقه تامین می شود. وی گفت : احداث ساختمان کلانتری جدید محله کن نیز به تازگی آغاز شده که با همکاری خوب شهردار منطقه و مجموعه نیروی انتظامی، هر اقدامی برای تامین امنیت و حفاظت شهروندان انجام می دهیم.  

فرمانده نیروی انتظامی تهران به پاکسازی منطقه از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در انتهای سال 97 اشاره و اعلام کرد : وجود کلانتری و سرکلانتری دوم شهرتهران در منطقه و رتبه پنجم کشف جرایم، نشان دهنده تلاش همکاران در منطقه 5 است و با اجرای عملیات ویژه حدفاصل مناطق 2 و 5 (رود دره فرحزاد )، پس از پاکسازی منطقه از مواد مخدر، برنامه ترمیم و تثبیت امنیت این محله را در دستور کار داریم.

وی در خصوص ترافیک و تردد منطقه به عنوان شاهراه ورودی غربی تهران گفت : با تلاش سرکلانتر راهنمایی و رانندگی و همکاران در این حوزه، حوادث و سوانح در معابر منطقه کاهش یافته و از معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه خواست به منظور ساماندهی معضلات و ایجاد انضباط ترافیکی به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز، در ساعات پر ترافیک، به همراه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از معابردارای گره ترافیکی، بازدید میدانی کرده تا کاهش ترافیک در منطقه میسر شود.  

سردار رحیمی در بازدید از وضعیت یگان های انتظامی منطقه 5 و اماکن مهمی نظیر مجتمع مهارت آموزی و کار آفرینی بهبود یافتگان بهاران، بوستان جنگلی کوهسار و زمین کلانتری جدید محله کن افزود: با توجه به وسعت، جمعیت و ترافیک منطقه، برآنیم با وجود سه کلانتری در سطح محدوده، بخش های انتظامی منطقه را تقویت کنیم .

خسروآبادی شهردار منطقه 5  با اشاره به اهمیت حفظ امنیت وانضباط اجتماعی مردم، از همکاری گسترده نیروی انتظامی در منطقه تشکر کرد و گفت : در سایه اقتدار و تلاش های خستگی ناپذیر کارکنان یگان حفاظت شهرداری وحمایت های فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، برای توسعه گردشگری، رفع معضلات ترافیک و مشکلات بافت فرسوده ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، فرایند ساماندهی دست فروشان، ایجاد امنیت در تفرجگاه ها، جمع آوری مستمر معتادان متجاهر و...اقدامات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم در ایام نوروز نیز برای ایجاد امنیت و رفاه شهروندی همچون گذشته شاهد همکاری مطلوب باشیم.

وی با اشاره به محلات کن، فرحزاد و کوهسار در شمال منطقه و ظرفیت گردشگری در این محلات ، امیدوار شد تا با ارتقای امنیت و نظم اجتماعی، قطب گردشگری غرب تهران توسعه یافته و افزود:850 هزار شهروند ساکن در منطقه، نیازمند امنیت و نظم اجتماعی بالایی هستند  که با هم افزایی نیروی انتظامی این امر محقق می شود.

 

photo_2019-02-22_14-57-43

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز