معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ پردیس خبر داد:

کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی و اسلامی ویژه بانوان در آستانه گرامیداشت مقام زن

۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۷:۴۹
کد خبر: ۸۱۵۷۹۶
کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی و اسلامی ویژه بانوان در آستانه گرامیداشت مقام زن
در جهت پیشگیری ازآسیب های اجتماعی، کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی واسلامی ویژه بانوان در آستانه گرامیداشت مقام زن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ معاونت فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان با اعلام این خبر افزود: در راستای ماموریت های فرهنگی اداره ورزش و جوانان با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ۳ دوره کارگاهی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه بانوان در آستانه فرا رسیدن بزرگداشت مقام زن از سوی معاونت فرهنگی و جوانان برگزار خواهد شد که روز سه شنبه اولین کارگاه با حضور علاقه مندان در پردیس اجرا شد.

درخشان دارا گفت: نخستین مجموعه کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه بانوان جوان پردیسی با رویکرد ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی – ایرانی و بالا بردن سطح دانش و اطلاعات و آشنائی بانوان با الگوهای ساده زیستی و انتخاب صحیح با توجه به ماموریت های حوزه فرهنگی اداره ورزش و جوانان برگزار و مقرر است به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) ۲ جلسه دیگر اجرا شود.

وی اظهار داشت: در کارگاه ها از استاد خرمی از اساتید مطرح رشته اخلاق اسلامی به منظور تدریس الگوهای زندگی سالم بهره گرفته شده است.

وی گفت: مباحث این کارگاه ها از حیث تنوع موضوعی به گونه ای انتخاب می شود که هر بار گروه هدف خاصی را مورد خطاب قرار می دهد و می تواند برای انتخاب مناسب نسل جوان، تحکیم روابط همسران، تعامل صحیح با نوجوانان و ... مفید واقع شود.

بر پایه این‌گزارش، کارگروه توسعه فرهنگی ورزش بانوان و معاونت فرهنگی وجوانان ۵برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر را با همکاری بانوان کارآفرین، ادارات و سازمان های مردم نهاد در دستور کار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز