فرماندار ملارد:

نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان و توانمندیهای آنان یک نگاه ویژه است

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۷:۰۰
کد خبر: ۸۱۵۹۶۸
نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان و توانمندیهای آنان یک نگاه ویژه است
توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای کارگروه بانوان و خانواده گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان و توانمندیهای آنان یک نگاه ویژه است.
به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای کارگروه بانوان و خانواده ،از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه بانوان با تصویب آئین نامه ارتقاء و شاخص های زنان و وضعیت خانواده رعایت عدالت جنسیتی خبر داد و گفت: در شهرستان ملارد هم با برگزاری منظم جلسات کارگروه بانوان و خانواده وهمچنین انتصاب های صورت گرفته ، این موضوع مدنظر قرار دارد .

فرماندار ملارد افزود: امروز در جامعه ای زندگی میکنیم که زنان دوشادوش مردان در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی حضور دارند به گفته فرماندار ملارد نگاه ما تحجر و غرب زدگی به زنان نبوده و نخواهد بود، همان نگاه اسلام و تشیع است که برابری و مساوات را در نظر گرفته و در منشور حقوق شهروندی هم به آن اشاره شده است .

فرماندار ملارد بر تمرکز بانوان و زنان بر وظیفه اصلی خود یعنی تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت : در سایه تربیت صحیح و اسلامی است که آینده فرزندان تامین و آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت .

راه اندازی مرکزی برای آموزش و ارائه محصولات و تولیدات زنان سرپرست خانوار ، ارتقاء سطح آگاهی بهداشت زنان با آموزش و مشاوره به آنان به ویژه در مناطق آسیب پذیر و جمع آوری اطلاعات و آمار از میزان استفاده بانوان از بوستانهای بانوان سطح شهر برای برنامه ریزی بهتر و مفیدتر از نکاتی بود که فرماندار ملارد به آنها اشاره کرد .

گفتنی است در این جلسه مصوبات جلسه قبل قرائت و اقدامات هر کدام از دستگاهها در این باره توضیح داده شد . سخنرانی حجت السلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد پیرامون نقش زنان در انقلاب اسلامی و گزارش حضور بانوان در نمایشگاه چهل سالگی انقلاب شهرستان ملارد از دیگر بخش های این جلسه بود .  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز