فرماندار رباط‌کریم خبرداد :

۵۱۳۶ واحد مسکن مهر پرند در هفته جاری توسط استاندار تهران افتتاح می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۱۶۰۱۹
۵۱۳۶ واحد مسکن مهر پرند در هفته جاری توسط استاندار تهران افتتاح می‌شود
ساداتی گفت:با آماده سازی پروژه مسکن مهر شهر پرند بارقه ای از امید در میان مردم ایجاد شده و این مهم سهم بسزایی را در اعتمادزایی در منطقه داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سید مهدی ساداتی، فرماندار شهرستان رباط کریم در گفتگویی با اشاره به آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر شهرستان پرند و تحویل آن به متقاضیان اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر شهر پرند اکنون آماده بهره برداری بوده و در هفته جاری با حضور استاندار تهران افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با همکاری دستگاه های ذیربط در خصوص تجهیز این واحدهای مسکن مهر به ملزومات زیربنایی و تاسیساتی و انشعابات حوزه انرژی امروز شاهد آماده سازی نهایی این پروژه مهم هستیم که با نظارت مستمر و رفع موانع موجود و هماهنگی بین بخشی و تامین اعتبارات مورد نیاز از محل سرفصل اعتبارات ارزش افزوده از سوی فرمانداری شهرستان رباط کریم آماده تحویل به متقاضیان است.
 
ساداتی همچنین خاطر نشان کرد: در کنار این پروژه به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ پروژه شهرداری رباط کریم و ۱۸ پروژه تکمیل ظرفیت های گذشته در حوزه عمرانی در قالب ۴۰ طرح در خدمت مردم شریف شهرستان رباط کریم قرار می‌گیرد.
 
فرماندار شهرستان رباط کریم در پایان عنوان داشت: با آماده سازی پروژه مسکن مهر شهر پرند بارقه ای از امید در میان مردم ایجاد شده و این مهم سهم بسزایی را در اعتمادزایی در منطقه داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز