ضرورت تغییر نگاه مدیران به صنایع کوچک و متوسط تهران

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۲:۱۶
کد خبر: ۸۱۶۱۱۶
ضرورت تغییر نگاه مدیران به صنایع کوچک و متوسط تهران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران در بخش صنعت کشور جایگاه قابل توجهی دارد اما این بخش اقتصادی برای توسعه فعالیت‌ها نیاز به نگاه ویژه مدیران استانی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دیدار با صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: شهرک فناوری(IT) مزیت بالایی برای تهران دارد اگر این شهرک زودتر به نتیجه برسد اثر ماندگار به جا خواهد گذاشت و تحرک چشمگیری در بخش صنعت و تولید استان تهران ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت صنعتگران در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد: تامین آب و برق مورد نیاز صنایع مستقر در شهرک‌های در اولویت بوده و درحال پیگیری است.

جوانگرایی در هر مجموعه‌ای باعث تحرک بیشتر

صابر پرنیان در دیدار با اصغر مصاحب سرپرست معاونت صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار کرد: جوانگرایی در هر مجموعه‌ای باعث تحرک بیشتر خواهد شد.

پرنیان در ادامه با ارایه گزارشی از وضعیت مجموعه شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: صنایع مستقر در تهران نیاز به نگاه ویژه مدیران استانی دارد زیرا این واحدها در بخش صنعت کشور حائز اهمیت بوده و اثرگذاری قابل توجهی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به تقاضامحور بودن شهرک‌های صنعتی این استان تاکید کرد: در شهرک‌های صنعتی پرتقاضا اکنون زمین قابل واگذاری بسیار اندک است و برخی از این شهرک‌ها امکان توسعه ندارد.

پرنیان تامین آب و برق را به عنوان مشکل اصلی در شهرک‌های صنعتی استان تهران برشمرد و تصریح کرد: هزینه تامین آب و برق در استان تهران به نسبت سایر استان‌ها بالاتر است به‌طوریکه تامین برق برای زمین‌های فروخته شده حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

گفتنی است در این جلسه موضوعات مهمی در مورد حمایت از صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران مطرح شد و توسعه فعالیت این واحدها مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز