حسن بیگی:

تبدیل تهران به شهری زیست پذیر خواسته عمومی است

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۸:۵۰
کد خبر: ۸۱۶۴۶۵
تبدیل تهران به شهری زیست پذیر خواسته عمومی است
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: تغییر چهره شهر تهران و مبدل شدن به یک شهری زیست‌پذیر خواسته عمومی است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ شکرالله حسین‌بیگی  در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان تهران با اشاره به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در پایتخت اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران مهم‌ترین مطالبه رئیس‌جمهور از استاندار تهران تغییر چهره شهر تهران و مبدل شدن این شهر به یک شهری زیست‌پذیر است.

وی سپس با اشاره به افزایش حضور متکدیان در سطح شهر بیان کرد: طبق گزارش‌های اعلام شده متکدیانی که در تهران هستند عمدتاً از اتباع بیگانه هستند که طبق قانون متناسب با سن باید ساماندهی شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: ساماندهی متکدیان از سطح شهر تنها در حیطه یک نهاد نیست بلکه ارگان‌های مرتبط به ویژه دانشگاه علوم پزشکی باید با جدیت بیشتری در این زمینه ورود پیدا کند.

۶ هزار معتاد متجاهر در محله هرندی ساماندهی شدند

در ادامه این جلسه عیسی فرهادی فرماندار تهران نیز با اشاره به تجربه موفق ساماندهی متکدیان در محله هرندی تصریح کرد: در نتیجه تعامل و همکاری با نیروی انتظامی تهران بزرگ در روزهای گذشته در محله هرندی موفق شدیم ۶ هزار معتاد متجاهر را ساماندهی کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۱۰۰۸ توزیع‌کننده خرده‌فروش موادمخدر نیز در طرح ساماندهی معتادان متجاهر جمع‌آوری شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز