مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران مطرح کرد؛

تجارت هنر و ارزش در صنعت طلا

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۵:۳۹
کد خبر: ۸۱۶۶۶۱
تجارت هنر و ارزش در صنعت طلا
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: صنعت طلا آمیخته با هنر، اشتغالزا و ارزش‌آفرین است در حقیقت صنعت طلا همانند تجارت هنر و ارزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران بهمراه نسرین مصدق صدقی معاون صنایع کوچک شرکت از یازدهمین نمایشگاه طلا، جواهر و نقره در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کرد و با حضور در غرفه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگهای قیمتی ایران به گفت‌وگو با فعالان این حوزه پرداخت.

پرنیان در دیدار با اعضای هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی ایران گفت: صنعت طلا امیخته با هنر، اشتغالزا و ارزش‌آفرین است.

وی ادامه داد: مصنوعات طلا و جواهر اکنون فقط یک کالای زینتی بشمار نمی‌رود بلکه زیورآلات و مصنوعات ساخته شده از طلا و جواهر به عنوان ارزش‌آفرینی و هنر اصیل ایرانی عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل سازنده اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی ایران در سال 98 بتوان گام‌های مفید و موثری در توسعه و رونق فعالان این حوزه برداشت.

پرنیان تاکید کرد: استفاده از تجربه و دانش پیشکسوتان صنعت طلا و جواهر در سال 98 سرلوحه حمایت از فعالان این صنعت خواهد بود.

گفتنی است، اکنون حدود 6هزار واحد تولیدی و توزیعی در صنعت طلای استان تهران وجود دارد همچنین از 10 سال پیش تاکنون برنامه توسعه خوشه طلای استان تهران از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اجرا شده است که نتایج قابل توجهی در برداشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز