کارشناس صنعت خودرو اعلام کرد:

تحقق پیش‌شرط‌های وزیرصمت برای صنعت خودرو

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۱:۳۵
کد خبر: ۸۱۶۸۵۰
تحقق پیش‌شرط‌های وزیرصمت برای صنعت خودرو
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: پیش‌شرط‌های نوسازی ناوگان وتولید خودرو باکیفیت بالا در کشور از سوی وزیر صمت اجرایی شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امیرحسن کاکایی در گفتگویی با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، از اولویت‌های دولت دوازدهم بود گفت: تولید خودرو باکیفیت بالا و قیمت مناسب، از دیگر برنامه‌های وزیر جدید صنعت بود که در جلسه رای اعتماد، مطرح شد و پیش‌شرط‌های اجرای آن‌هم عملیاتی شده است.

وی بابیان اینکه با ظرفیت‌هایی که در بخش تولید خودروهای سنگین در کشور وجود دارد و همچنین تجربه‌ای که شرکت‌های تولید‌کننده طی سال‌های گذشته به‌دست آورده‌اند افزود: می‌توان امیدوار بود تا همان‌طور که وزیر جدید صنعت گفته است ظرف سه سال آینده، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور محقق شود. البته نباید از ذکر این نکته مهم غافل شویم که کیفیت و قیمت مناسب در مقوله تولید خودرو ابتدا نیاز به یک تعریف و برنامه زمان‌بندی مشخص دارد.

این کارشناس صنعت خودرو تصریح کرد: در ارتباط بازمان لازم برای اجرایی شدن برنامه‌های وزیرصنعت، به‌نظر می‌رسد یک برنامه زمان‌بندی سه تا چهارساله این امکان را فراهم می‌کند تا تولید خودرو در مسیر مناسب خود قرار بگیرد اما برای تولید خودروی باکیفیت و درعین‌حال دارای قیمت مناسب باید به‌سوی ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز در این بخش حرکت کنیم و بی‌تردید تعیین تکلیف در خصوص بحث قیمت‌گذاری مهم‌ترین اقدام وزیرصمت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز