۱۸ پایگاه سلامت ایمنی در تهران به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۰۸:۰۱
کد خبر: ۸۱۷۷۳۷
۱۸ پایگاه سلامت ایمنی در تهران به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند
رئیس جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به آمادگی ستاد خدمات سفر در ایام نوروز گفت: علاوه بر پایگاه‌های امداد و نجات، ۱۸ پایگاه سلامت ایمنی نیز در تهران به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسین کتابدار با اشاره به اینکه کمیته امداد و نجات از ۲۴ اسفندماه تا ۱۹ فروردین‌ماه فعال است اظهار داشت: در زمینه امداد و نجات یک فروند بالگرد در اختیار استان تهران است ضمن اینکه مرکز بالگردهای جمعیت هلال احمر نیز در مرکز امداد و نجات قرار داده شده است تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

وی ادامه داد: انبارهای پایگاه‌های جاده‌ای نیز تکمیل شده‌اند تا در صورت نیاز اسکان انجام شود و علاوه بر این ۲۰ پایگاه جاده‌ای موقت و ۳ پایگاه کوهستانی هم فعال هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان تهران همچنین با اشاره به آمادگی سامانه پاسخگویی به مسافران عنوان کرد:  سامانه ۱۱۲ آماده پاسخگویی به مسافران نوروزی است و ۲۵۸ نفر به صورت تمام وقت مشغول خدمت‌رسانی هستند که علاوه بر پایگاه‌های امداد و نجات ۱۸ پایگاه سلامت ایمنی هم راه‌اندازی شده‌اند.

در ادامه پیام صابریان رئیس اورژانس تهران نیز با اشاره به خدمات اورژانس در ایام نوروز افزود: ۲۰۰ پایگاه فعال، ۲۵۰ آمبولانس، ۲۳۰ موتورلانس، ۲ بالگرد عملیاتی و ۱۵ کمپ در محورهای مواصلاتی فعال هستند که با این تجهیزات می‌توان گفت در هر ۵ کیلومتر یک کمپ مستقر است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی اورژانس تهران در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه اورژانس ارائه خدمات می‌کند و یک پایگاه دپوی دارویی مناسب نیز فراهم شده که در حوزه شهر تهران با هماهنگی دانشگاه‌ها بر درمان و سلامت مسافران نظارت و اقدام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز