به همت کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس صورت گرفت:

تجلیل از ۱۳۸ ورزشکار قهرمان شهرقدسی

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۳:۵۵
کد خبر: ۸۱۸۱۹۱
تجلیل از ۱۳۸ ورزشکار قهرمان شهرقدسی
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: همایش تجلیل از 138 ورزشکار قهرمان شهرقدسی به همت کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ ابوطالب آذربرا در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی قدس گفت: مدیریت شهری و اعضای شورای شهرقدس نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارند و همواره در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران گام برمی دارند.

وی افزود: جوانان این شهر دارای استعدادهای بسیاری در رشته های ورزشی هستند که حضور 138 قهرمان مدال ور جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری گواه این مهم است.

آذربرا اظهار داشت: حضور ژیمناست شهرقدسی برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی در مسابقات جهانی، فنی ترین ورزشکار جوان جهان و... گوشه ایی از استعداد های ناب جوانان قدس است که شایسته تقدیر و توجه بیشتر است.

رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس گفت: باید از اعضای شورا و شهردار قدس که با وجود کمبود بودجه، برای برگزاری این همایش متمم بودجه نوشتند تشکر کنم که حمایت و همراهی خود از ورزش و ورزشکاران دریغ نکردند.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش ماحصل 20 جلسه مستمر و هشتاد ساعت کار و فعالیت همکاران ما در کمیسیون ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس است.

 

نظر شما