در نشستی با حضور کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران:

رفع موضوعات محله کن در منطقه ۵ پایتخت پی گیری شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۶:۴۸
کد خبر: ۸۱۹۰۵۶
رفع موضوعات محله کن در منطقه ۵ پایتخت پی گیری شد
موضوعات محله قدیمی و ارزشمند کن در منطقه۵ پایتخت، طی نشستی با حضورکواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران پی گیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، مشکلات محله کن در نشستی با حضور کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، صادق معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، آخوندی مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری معاونت شهرسازی، خسروآبادی شهردار منطقه ، نماینده امام جمعه محله کن و شورایاران بررسی شد.

در این نشست، کواکبیان و مدیران شهری در کنار دبیران شورایاری محله کن، مشکلات و مسائل این محله و راهکارهای پیش رو را به منظور حفظ باغات ونوسازی بافت ارگانیک بررسی کردند.  

 

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۲_۱۴-۳۸-۴۹

پی گیری برنامه ریزی و مصوبات قبلی در خصوص محله کن طی نشست های متعدد با سازمان های ذی ربط و شهرداری منطقه، پیشنهاد تسریع طرح تفصیلی ویژه برای طراحی در بافت ارگانیک و قدیمی، شیوه نگهداری و چاره جویی حفظ باغات کشت اجباری و خرمالو، جمع بندی و تلفیق نظرات معتمدین و شورایاری محله کن، ارائه مطالعات و درخواست اهالی محدوده، پی گیری اسناد مالکیت ثبتی برخی ساکنین و بررسی مطالبات بر اساس ضوابط و مقررات، از اقداماتی بود که در این جلسه مطرح شد.

براساس این خبر، تمام تلاش مسئولین بر آن است که با کمک معتمدین و شورایاری، منابع طبیعی و باغات کشت اجباری و خرمالو در محله کن حفظ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز