به ریاست محسنی بندپی:

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۹:۴۱
کد خبر: ۸۲۰۸۱۳
ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران برگزار شد
استاندار تهران اظهار کرد، جلسات ساماندهی جوانان باید دارای کارکرد و نتایج ملموس برای جوانان باشد و برنامه های آن نیز باید نتیجه محور باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محسنی بندپی در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران گفت، موضوع جوانان دارای ابعاد ملی است و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان و جانشین پروری  تاکید شد.

وی با اشاره به اینکه استان تهران در مجموع استان جوانی است افزود،  جلسات ساماندهی جوانان باید دارای کارکرد و نتایج ملموس برای جوانان باشد و برنامه های آن نیز باید نتیجه محور باشد.

استاندار تهران اظهار داشت، مجمع مشورتی جوانان بازوی محوری این ستاد محسوب می شود و باید از ظرفیت های  آن بهره گرفت.

وی تاکید کرد، در سال 98 توقعی که از فرمانداران داریم این است که مشکلات  جوانان اعم از اشتغال و سایر حوزه ها جدی گرفته شود و حتما خروجی جلسات در شهرستان های استان برای جوانان باید ملموس باشد.

محسنی بند پی گفت، در سال 98 چند کار مهم در حوزه جوانان در شهرستان های استان  به ویژه با اولویت اشتغال باید از سوی فرمانداران صورت بگیرد.

مشکلات حوزه جوانان در استان تهران متفاوت تر از سایر استان های کشور است.

در ادامه حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری  در ششمین جلسه ستاد ساماندهی #امور_جوانان استان افزود، مشکلات حوزه جوانان در استان تهران متفاوت تر از سایر استان های کشور است.

وی گفت، در نشست های منطقه ای که با فرمانداران برگزار می شود یکی از جلساتی که به فرمانداران تاکید می شود ستاد ساماندهی امور جوانان است.

 حسن بیگی عنوان داشت، ساماندهی امور جوانان باید جدی گرفته شود و از ظزفیت آنها در اداره امور بیشتر استفاده کنیم.

در حوزه جوانان نیازمند راهبرد و سیاستگذاری  هستیم.

همچنین، دهاقین معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شمیرانات در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار کرد، در حوزه جوانان بطور کلی بنظر می رسد فاقد یک راهبرد عملیاتی هستیم، و اگر با نگاه آسیب شناسی حوزه جوانان را در آستانه 40سالگی انقلاب  بررسی کنیم  متوجه می شویم که  عملکرد مطلوبی نداشته ایم

وی تاکید کرد، در حوزه جوانان نیازمند راهبرد و سیاستگذاری  هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز