روز درختکاری، میراث سبزی برای آیندگان است

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹:۲۶
کد خبر: ۸۲۱۳۴۶
روز درختکاری، میراث سبزی برای آیندگان است
رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در پیامی پیامی پانزدهم اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را به اهالی شهر کهریزک تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رحمان آذرخرداد با اعلام این پیام گفت:  فضای سبز و منابع طبیعی همواره به منزله زیربنای توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرها  نقش اساسی دارد و باید بیش از پیش قدر و منزلت آن مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: فرا رسیدن روز درختکاری، فرصتی  است تا بدانیم فرزندان ما و آیندگان، برای ادامه حیات، وابسته به رفتار امروز ما در مقابل حفظ منابع طبیعی و اقدامات ما در راستای توسعه آن هستند به  همین منظور ارتقای سرانه فضای سبز شهر کهریزک یکی از مهمترین اولویت های اعضای شورای اسلامی کهریزک محسوب می شود و تاکنون مصوبات متعددی در خصوص توسعه بوستان ها و فضای سبز شهر با هم اندیشی اعضای شورا و با هدف ایجاد شهری سبز و سلامت، تصویب و از سوی شهرداری به اجرا درآمده است.

آذرخرداد در پایان ضمن آرزوی توفیق برای  فعالان این عرصه باری دیگر   پانزدهم اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را به تمام حافظان و بهره برداران عرصه های جنگل، مرتع و بیابان از سوی شورای اسلامی شهر کهریزک، تبریک گفت.

 

نظر شما