دومین جلسه ستاد خدمات سفر و استقبال از بهار مدیریت شهرداری کهریزک برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۵:۲۱
کد خبر: ۸۲۲۶۰۰
دومین جلسه ستاد خدمات سفر و استقبال از بهار  مدیریت شهرداری کهریزک برگزار شد
دومین جلسه ستاد خدمات سفر و استقبال از بهار مدیریت شهرداری با حضور شهردار کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛  نعمت زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این جلسه گفت: اولین موضوع این جلسه درخصوص خدمات سفر با هدف هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی و خدماتی جهت ارائه بهترین خدمات ترافیکی، امور شهری ، رفاهی و ....به مسافران نوروزی است.

شهردار کهریزک افزود: باتوجه به همجواری شهر کهریزک با شاه راه های مواصلاتی تهران و استان های جنوبی کشور، در ایام نوروز میلیون ها تردد از حاشیه این شهر صورت می گیرد که بر اساس تجربیات سال های گذشته بخشی از مسافران جهت استراحت و برخورداری از امکانات رفاهی و فراغتی کهریزک به داخل شهر مراجعه می کنند که در این جلسه تمامی نیازهای مورد نظر مسافران در حوزه ترافیکی، امنیت فیزیکی معتبر و جاده های همجوار، مناسب سازی و تجهیز بوستان ها برای اسکان مسافران، نصب تابلوهای هدایت مسیر جهت تسهیل دسترسی مسافران به نقاط موردنظر و... شناسایی و در اولویت فعالیت واحدهای مربوطه شهرداری قرار گرفت تا انشالله امسال نیز مانند سالهای گذشته بتوانیم خدمات مناسبی را به مسافران نوروزی ارائه دهیم و سفری ایمن و توام با آرامش را در مسیر گذر از شهر کهریزک رقم بزنیم.

 وی در ادامه به دومین موضوع مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی اقدامات ستاد استقبال از بهار واحدهای اجرایی مدیریت شهرداری با حضور روسای مربوطه برگزار و نقاط نظرات پیرامون اجرای طرح های مناسب خدماتی به مناسبت فرا رسیدن فصل مورد ارزیابی قرار گرفت.

شهردار کهریزک؛ زیباسازی معابر، رنگ آمیزی المان ها و مبلمان شهری، بازپیرایی بوستان ها، لکه گیری آسفالت معابرو مناسب سازی فیزیکی پیاده روها، تعمیر و بازسازی تجهیزات بوستان ها، شستشو و نظافت تمامی معابر شهر، کاشت گل های فصلی بهاره در بلوارها و بوستان های شهر و... بخشی از برنامه های ستاد استقبال ازبهار شهرداری کهریزک برشمرد.

 نعمت زاده در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر تمامی تدابیر و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات سفر به مسافران و خدمات لازم به شهروندان شهر کهریزک در آستانه فصل بهار پیش بینی شده است و از هم اکنون آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی را در شهر کهریزک، سرای مهر و همدلی داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز