نقش موثر زنان در کار آفرینی و توسعه

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۳:۴۶
کد خبر: ۸۲۲۸۶۰
نقش موثر زنان در کار آفرینی و توسعه
در جهان امروز زنان همچنان به نقش آفرینی بی بدیل خود در خانه، جامعه و در میدان اندیشه و کار تداوم می بخشند، با این تفاوت که حالا می توانند با بهره مندی از نفوذ رسانه ها، خدمات خود را به جامعه بشری معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ زنان ایرانی اکنون پیشرو و سربلند تلاش می کنند تا با تولید و کارآفرینی، دغدغه های مردم را به آرامش و رفاه مبدل سازند. در این راه هزاران بانو در سراسر کشور از شهرها و روستاها دست به کار شده و واحدهای تولیدی خود را به رغم چالش های فراوان راه اندازی کرده اند.

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با ایجاد سامانه ای برای انتخاب برترین کارآفرینان زن در شرایط جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران، هموطنان را دعوت می کند تا با رأی خود بهترین های این عرصه ها را انتخاب کنند.

یکی از بانوان کارآفرین معرفی شده زینب غلامی مدیر عامل شرکت تعاونی فرش افلاک ترنج و از کار افرینان برتر کشوری و استانی شهرستان ری میباشد.

وی با سابقه‌ای بالای ده سال در شهرستان ری تا کنون توانسته 1300 نفر را به صورت مستقیم در شهرستان ری و روستاهای شهرستان مشغول به کار نماید.

مردم شهرستان ری می توانند با ورود به سامانه در لینک http://vote.women.gov.ir از میان ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده زن به خانم زینب غلامی رأی بدهند.

کارآفرینان برگزیده با بیشترین آراء مردمی در اردیبهشت ماه معرفی می شوند. این روند پس از اردیبهشت ماه با معرفی کارآفرینان بیشتر تداوم خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز