علیخانی:

انتخابات فرصتی برای ایجاد ظرفیت نشاط و مشارکت اجتماعی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۶:۲۵
کد خبر: ۸۲۲۸۷۸
انتخابات فرصتی برای ایجاد ظرفیت نشاط و مشارکت اجتماعی است
مدیرکل سیاسی استانداری تهران گفت: در این مقطع حساس، به سمتی برویم که زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم برای استفاده از این ظرفیت را به نحو شایسته فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ علیخانی مدیرکل سیاسی استانداری تهران در نشست منطقه ای معاونین و مدیران کل حوزه سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری در شرق استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد گفت:با تشکیل گردهمایی بخشداران با حضور استاندار تهران، جهت بررسی مسائل و مشکلات بخشداری ها، پیگیر رفع مواردی همچون ساختار و تشکیلات اداری خواهیم بود و بنا داریم در کمیسیون های تخصصی مختلف موارد قبل از گردهمایی بررسی خواهد شد. 

وی افزود: براساس منشور گفتگوی سیاسی، در حوزه های مختلف امور بانوان، جوانان، اقشار مختلف اجتماعی، احزاب و ... پیگیر حضور و مشارکت فعال اقشار مختلف در امورات شهرستانی باشید.
 
به گفته مدیرکل سیاسی استانداری تهران؛سامانه پایش عملکرد سیاسی وزارت کشور، استان تهران رتبه اول را کسب نمود و جا دارد از هماهنگی و همکاری فرمانداران برای تحقق این مهم تشکر کنیم.
 

علیخانی با بیان اینکه از انتخابات به عنوان یک ظرفیت و فرصت که همراه با نشاط و مشارکت سیاسی و اجتماعی است بهره بگیریم تصریح کرد: در این مقطع حساس، به سمتی برویم که زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم برای استفاده از این ظرفیت را به نحو شایسته فراهم نماییم.گزارشات عموم فعالیت هایی که در خصوص انتخابات در شهرستان ها صورت می گیرد به استانداری طبق فرمت در نظر گرفته شده و اخبار سیاسی و اجتماعی به هنگام به استان ارسال شود.

مدیرکل سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه در روند صدور مجوزات برای دفاتر شهرستانی احزاب، تسهیلات لازم برای تسریع در این امر مدنظر قرار گیرد و پیگیری شود تا احزاب در شهرستان ها فعال باشند افزود: از تلاش و پیگیری برخی از شهرستان ها در این زمینه تشکر می کنیم و بنا داریم خانه احزاب را برای همه شهرستان های استان در سال ۹۸ فراهم نماییم.

وی با اشاره به گردهمایی فرمانداران گفت: بخشداران توجه ویژه داشته باشند که با حضور در مجامع و محافل عمومی و ارتباط گیری با اقشار مختلف جامعه، در بحث اقناع و جلب رضایتمندی مردم تلاش نمایند.

علیخانی گفت:  قانون برای همه ارکان نظام جمهوری اسلامی فصل الخطاب است و همه باید تابع قانون باشند در جاهایی که مرز قانونی است باید با جدیت و همه ظرفیت، اقتدار دولت را به رسمیت برسانیم و همه ارکان دیگر نظام نیز تابع این موضوع باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز