رئیس شورای فرهنگ عمومی تهران:

امیدوارم سال ۹۸ سال پرداختن شورای فرهنگ عمومی به خویشتن باشد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۶:۴۵
کد خبر: ۸۲۳۰۷۱
امیدوارم سال ۹۸ سال پرداختن شورای فرهنگ عمومی به خویشتن باشد
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید از خویشتن شروع کنیم گفت: امیدوارم سال 98 سال پرداختن شورای فرهنگ عمومی به خویشتن باشد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: اعضای شورای فرهنگ عمومی باید خودشان را ببینند و دغدغه خودشان را داشته باشند.
وی نگاه به خود را موجب تحول جدی در جامعه دانست و گفت: نگاه به خود موجب اصلاح مدیریت، اصلاح عملکرد و کاهش کاستی ها و ضعف ها می شود.
ابوترابی فرد با بیان اینکه انسان باید در نگاه به خود ضعف را ببیند و در نگاه به دیگران محاسن آنها را ببیند، گفت: اگر چنین نگاهی به جامعه داشته باشیم، می بینیم جامعه سرمایه‌های گرانقدری دارد که ریشه این سرمایه ها در فرهنگ عمومی ملت ماست.
امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همه محصول فرهنگ عمومی ملت ایران هستند و اگر فرهنگ عمومی نبود ، دفاع مقدس به نماد اقتدار ملی تبدیل نمی‌شد.
حجت الاسلام ابوترابی امنیت اجتماعی کشور را محصول فرهنگی عمومی دانست و ادامه داد: غرب را پلیس کنترل می کند اما امنیت اجتماعی ما محصول فرهنگ عمومی است.
وی تأکید کرد: آرامشی که در اوج مشکلات اقتصادی داریم و این آرامش دنیای استکبار را در حیرت فرو برده است نیز دستاورد فرهنگ عمومی است.
حجت الاسلام ابوترابی ادامه داد: فرهنگ عمومی محصول خدمت متقابل اسلام و ایران است.

 

نظر شما