مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان قدس:

طرح های معماری ایرانی اسلامی در پروژه های عتبات عالیات بسیار درخشان است

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۵:۱۵
کد خبر: ۸۲۳۷۰۶
طرح های معماری ایرانی اسلامی در پروژه های عتبات عالیات بسیار درخشان است
احمد خراسانی گفت: مردم ‌فهیم شهرستان قدس در زمینه بازسازی عتبات عالیات و حرمین شریفین کمک‌های بسیار خوبی را جمع آوری کردند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، در نشست خبری با اصحاب رسانه طی گزارشی از فعالیت های ستاد  بازسازی عتبات عالیات شهرستان قدس، اظهار داشت: امروزه افتخار ما مردم ایران است که با معماری ایرانی اسلامی پروژه های عتبات و عالیات را بطور چشمگیری بازسازی می کنیم.

 

 وی ضمن تشریح عملکرد این ستاد در شهرستان گفت، مردم ‌فهیم شهرستان قدس در زمینه بازسازی عتبات عالیات و حرمین شریفین کمک‌های بسیار خوبی را جمع آوری کردند.

 

خراسانی با بیان اینکه، از تاریخ ۹۷/۰۸/۰۱ ستاد بازسازی عتبات عالیات به همراه کار گروه هایی که اعلام حضور کردند افزود،  و طی این مدت مسئولین شهرستان به همراه مردم شریف همراه ستاد بوده اند. در طول این چند ماه، مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین و معتمدین شهرستان برای امر بازسازی جمع آوری شده است که این نشان از عشق و ارادت مردم به اهل بیت علیه السلام با توجه به اوضاع اقتصادی و معیشتی خانواده ها، می رساند. این ملت نشان دادند جایگاه اهل بیت در زندگی آنها ویژه است.

 

مسئول ستاد عتبات عالیات در شهرستان قدس، تصریح کرد: افرادی که می خواهند مبالغ و یا نذورات خود را به ستاد عتبات عالیات تحویل دهد، می توانند به صورت مستقیم ‌به دفتر ستاد در شهر قدس و یا معتمدین و مبلغینی که از سوی ستاد عتبات عالیات در سطح شهر فعالیت می کنند، تحویل دهند تا بتوانیم در پروژه هایی که در عراق مد نظر داریم به نحو احسن انجام دهیم و هیچگاه مبالغ و وجوه طلای خود را به صورت انفرادی به مردم عراق تحویل ندهند.

 

خراسانی در پایان گفت: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی در فضای مجازی باید در انعکاس نقاط قوت و چشمگیر این فعالیت ها کوشا باشند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز