رییس هیات تکواندو استان تهران:

کار تکواندو تهران درکشور اثربخش است

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۰:۴۱
کد خبر: ۸۲۳۷۶۰
کار تکواندو تهران درکشور اثربخش است
خلیلی گفت: به اعتقاد من اخلاق و معنویت باید در همه امور مقدم باشد و یقینا قهرمانی با اخلاق لذت بخش تر و شیرین تر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، علی خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران در مراسم تجلیل از قهرمان تکواندو پایتخت با تبریک ایام پیش رو گفت: وظیفه خود می دانم از همه عزیزان و دست اندرکاران تکواندو تهران بویژه آقای لشگری دبیر هیات تکواندو استان بابت تمامی کارهای بزرگی که طی یک سال اخیر در تکواندو تهران به انجام رسانده اند تشکر نمایم و همچنین مراتب قدردانی خود را از حضور گرم تمامی عزیزان و پیشکسوتان بویژه جناب آقای پولادگر اعلام می دارم.

 

وی افزود: ما یک خانواده بزرگ هستیم و همواره باید دست به دست هم داده و تلاش بکنیم که هیئت تهران بهترین باشد که البته به اعتقاد من اخلاق و معنویت باید در همه امور مقدم باشد و یقینا قهرمانی با اخلاق لذت بخش تر و شیرین تر خواهد بود. من ایمان دارم قهرمانی با اخلاق شیرین تر خواهد بود و ما باید در اخلاق و معنویات هم نمونه باشیم چرا که آن چیزی که رضای خداوند متعال را جلب می کند این است.

 

سکاندار هیات تکواندو استان تهران در ادامه با بیان اینکه موفقیت های امروز تکواندو تهران مدیون زحمات گذشته است اظهار داشت: من معتقدم اگر کار مثبتی صورت گرفته صرفا مختص امروز نیست و نتیجه تلاشها و زحمات گذشتگان نیز هست و امیدواریم بتوانیم همین روند رو به رشد را حفظ بکنیم.

 

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت قهرمانی تیم نیرو های مسلح گفت: قطعا با کمک شما توانستیم در برزیل به این مهم دست پیدا کرده و قهرمان رقابت های سیزم شویم. رقابت هایی که بسیار دشوار است و کشور ها می خواهند قدرت خود را به رخ بکشند و ما توانستیم با سرمربیگری محمدرضا زوار در برزیل حماسه بیافرینیم و قهرمان جهان شویم.

 

خلیلی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ در سال آینده گفت: تکواندو تهران توانمندی های زیادی دارد البته چالش هایی هم داریم که باید در راستای برطرف کردن آنها بکوشیم. برخی از این مشکلات مربوط به ما و برخی مربوط به فدراسیون می باشد که می بایست هر یک از ما با پذیرفتن اشتباهات خود برای ریشه کن کردن مشکلات تلاش کنیم. کار تکواندو تهران در تکواندو کشور اثربخش است همانگونه که وقتی امنیت در پایتخت برقرار باشد شاهد برقراری امنیت در کل کشور هستیم.

 

رئیس تکواندو پایتخت در پایان با تشکر از حضور خانواده های شهدا در مراسم گفت: ما هر چه داریم از خانواده شهدا است و این عزیزان چراغ راه ما هستند. امید داریم با وحدت و انسجام و همدلی و توکل به خداوند متعال به همه خواسته های خود برسیم و سال آینده سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای ورزش کشور بویژه تکواندو تهران باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز