محسنی بندپی:

اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق باید ادامه دار باشد/ افزایش آگاهی مردم در کنترل و مبارزه با عرضه کالاهای قاچاق اثرگذار است

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۴:۱۴
کد خبر: ۸۲۴۱۰۲
اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق باید ادامه دار باشد/ افزایش آگاهی مردم در کنترل و مبارزه با عرضه کالاهای قاچاق اثرگذار است
استاندار تهران گفت : از طریق ارتقاء آگاهی مردم و بدون اقدامات امنیتی، اثربخشی مقابله با قاچاق کالا و ارز را پیش بردیم .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران که با دستور گزارش نتایج اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق و همچنین قاچاق دام برگزار شد گفت: از همه دستگاه هایی که با هم افزایی در اجرای مرحله نخست طرح مقابله با توزیع و فروش پوشاک قاچاق در استان تهران همکاری کردند تشکر می کنیم.

وی افزود: براساس گزارش اطلاعات استان تهران اقدامی که در این راستا انجام شد اثربخشی لازم را نداشته است و البته در مرحله نخست هدف اساسی اطلاع رسانی و مورد توجه قرار دادن عرضه کنندگان و عوامل فروش پوشاک قاچاق بوده است.

استاندار تهران با اشاره به همکاری سازمان صمت استان، اتحادیه و صنف پوشاک و نظارت سازمان اطلاعات استان در اجرای مرحله نخست طرح مقابله با عرضه پوشاک قاچاق در استان عنوان کرد:این همکاری و دستیابی به نتایج آن به عنوان تجربه ارزشمندی در اجرای این طرح است که نباید مقطعی اجرا شود و باید اجرای آن ادامه یابد.

محسنی بندپی؛ مقابله با عرضه کالا و پوشاک قاچاق را لازمه اجرای هدف دولت در حفظ اشتغال موجود و اشتغالزایی جدید  دانست و تاکید کرد: باید مانند کشورهای پیشرفته به تولیدات داخلی بها دهیم تا به اهداف اشتغالزایی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه در خصوص جمع آوری ۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح استان تهران تصریح کرد: اعلام لیستی از اموال انبار تملیکی استان تهران که در جلسه گذشته نیز درخواست شد ، می تواند در شناسایی برخی از اموال نظیر خودروهایی با شاخص های زیست محیطی و به کار گیری آنها برای نیروی انتظامی و رفع مشکلات کمبود وسایل نقلیه در این بخش اثرگذار باشد.

استاندار تهران گفت: در حال حاضر با افزایش میزان تولیدات داخلی مواجه هستیم به ویژه در  نمایشگاه بهاره امسال بسیاری از کالاها تولید داخل است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شوند.

محسنی بندپی به موضوع درخواست واگذاری اقدامات ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان تهران از سوی ستاد کشوری اشاره کرد و افزود: از طریق ارتقاء دادن و آگاهی مردم و بدون اقدامات امنیتی اثربخشی مقابله با قاچاق کالا و ارز را پیش بردیم .

استاندار تهران در پایان سخنانش به بخشنامه ممنوعیت خروج دام از کشور و جلوگیری از قاچاق دام اشاره  کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده لجام گسیختگی در تنظیم بازار به خوبی کنترل شده است و تقسیم بندی سهمیه استان ها در تامین گوشت استان تهران با کنترل انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز