رئیس اداره ورزش و جوانان و شهرستان ورامین،

الگوی ورزشکاران ورامینی شهدای شهرستان هستند

۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۶:۵۸
کد خبر: ۸۲۴۴۷۹
الگوی ورزشکاران ورامینی شهدای شهرستان هستند
ابراهیم شیرکوند در مراسم تجلیل از ورزشکارن ورامین گفت، الگوی ورزشکاران ما ١٤٠٠ شهید شهرستان ورامین است و به این موضوع افتخار میکنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مراسم تجلیل بیش از 300 قهرمان ورزشی در سال 97 شهرستان ورامین ، بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  در تالار باغ بهشت برگزار شد.

 

برپایه این گزارش ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خیرمقدم به مسوولین و ورزشکاران گفت: الگوی ورزشکاران ما ١٤٠٠ شهید شهرستان ورامین است و به این موضوع افتخار میکنیم.

 

وی در ادامه افزود: از 9 قهرمان ملی شهرستان ورامین در رشته های هاکی اسکیت، پرتاب چک، کشتی فرنگی، پارا تکواندو، پرتاب وزنه و بسکتبال که در مسابقات آسیایی و جهانی حایز رتبه شده بودند و بیش از 290 ورزشکار قهرمان کشوری و استانی در رشته های مختلف رتبه برتر را کسب کردند.

 

شیرکوند تصریح کرد: در ورامین ، 35 هیئت ورزشی آقایان و 25 هیئت ورزشی بانوان  فعال هستند  که بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته شده در این هیئت های ورزشی فعالیت می کنند..

 

در ادامه، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهر ورامین اظهار کرد: امروز افتخار میکنیم که قهرمانانی شایسته داریم و امیدواریم که جوانان ورامین این راه را ادامه دهند.

 

همچنین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: افتخار میکنیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد جوانانی هستیم که مایه افتخار و سربلندی هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز