فرماندار شمیرانات:

در ساخت و ساز غیرمجاز از هیچ شخص حقیقی و حقوقی گذشت نمی کنیم

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲:۰۶
کد خبر: ۸۲۵۱۰۶
در ساخت و ساز غیرمجاز از هیچ شخص حقیقی و حقوقی گذشت نمی کنیم
فرماندار شمیرانات گفت: در برخورد با هیچ ساخت و ساز غیر مجازی در شهرستان گزینشی عمل نمی شود و تمامی تخلفات تخریب و رسانه ای خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ دکترسیاوش شهریور در جلسه حفظ حقوق بیت المال شمیرانات اظهار داشت: ساخت و ساز غیرمجاز در سال های گذشته انجام و امروز به صورت یک بحران جدی پدیدار است.

وی تاکید کرد: باید در به کار بردن عناوینی نظیر زمین خواری و تصرفات دقت کرد؛ بسیاری از مواردی که تصرف خوانده می شوند داراس سند هستند.

این مقام مسئول افزود: برخی عناوین بسیار خطرناک هستند؛ تخلف و فساد باید تفکیک شوند.

نماینده عالی دولت در شمیرانات گفت: نباید اجازه دهیم اقدامات مثبتی که در شهرستان انجام می شود تحت تاثیر توطئه های بیرونی قرار بگیرد.

دکترشهریور خاطرنشان کرد: ادارات متولی می توانند با همکاری و هماهنگی کامل ساخت و سازهای غیر مجاز را کنترل کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: اگر روسای ادارات در تعطیلات نوروز به مرخصی می روند باید جانشین انتخاب کنند؛ نباید وقفه ای در نظارت و رصد ساخت و سازهای متخلفان صورت بگیرد.

فرماندار شمیرانات ضمن بیان اینکه شوراهای اسلامی و دهیاران روستاها در جریان تمامی امور روستا هستند اذعان داشت: نظارت بر روستاها توسط بخشداران باید تشدید شود؛ اگر تخلفی در ساخت و ساز روستایی رخ دهد بخشداران باید مستقیماً پاسخگو باشند لذا این مسئولان وظیفه دارند تذکرات لازم به دهیاران را گوشزد کنند.

به گفته وی استاندار تهران تاکید دارد نقشه کاداستر شمیرانات با قاطعیت و سرعت پیگیری شود تا بتوان در سال آینده با نقشه راهی مستند و مشخص از اراضی ملی شهرستان صیانت کرد.

 

نظر شما