رئیس اورژانس پردیس :

نیروهای اورژانس در چهارشنبه آخر سال آماده باش کامل هستند

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷:۰۸
کد خبر: ۸۲۶۰۰۷
نیروهای اورژانس در چهارشنبه آخر سال آماده باش کامل هستند
نادر شایان رئیس پایگاه اورژانس شهرستان پردیس، از لغو مرخصی پرسنل و برقراری آماده باش کامل برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ شایان با تاکید به رعایت نکات ایمنی در شب چهار شنبه سوری گفت: سوختگی مجال درمان به امدادگران نمی دهد بنابراین لازم است از انجام حرکات خطرناک خودداری شده، والدین کودکان خود را همراهی کنند، جوانان و نوجوانان مواد محترقه را در دستان یا جیب خود حمل نکرده و شهروندان در زمان بروز حادثه  برای حفظ امنیت جانی خود از صحنه دور شوند.

رئیس اورژانس شهرستان پردیس افزود: ۷ پایگاه اورژانس در شهرستان فعال هستند و در صورت نیاز از امکانات و تجهیزاتی که برای استقرار در کمپ های نوروزی تدارک دیده شده است، استفاده خواهد شد و طی سال جاری نیز به منظور افزایش آمادگی و ایمنی شهروندان مخصوصا جوانان، دوره های آموزشی متعددی در مدارس و ادارات شهرستان برگزار شده است.

شایان با اشاره به برخی ادامات اولیه در مواقع بروز حادثه گفت: شهروندان باید فرد حادثه دیده را به سرعت از محل آتش سوزی دور کرده و پس از تماس با مرکز اورژانس، محل سوختگی را با آب فراوان بشویند و از استفاده از خمیر دندان، روغن و حتی پماد سوختگی خودداری شود تا کار درمان مصدومان به تاخیر نیافتد.

وی در پایان شماره ۱۱۵ را پل ارتباطی مردم و اورژانس دانست و گفت با هماهنگی هایی که انجام شده، هلی کوپتر اورژانس در ساعات روشنایی روز آمبولانس‌ها را پشتیبانی خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز