پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند به مناسبت سال نو

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۶:۴۷
کد خبر: ۸۲۶۰۸۹
پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند به مناسبت سال نو
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند در پیامی، فرارسیدن بسال نو را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فریبا مرادپور رئیس شورای اسلامی شهر پرند به مناسبت سال نو پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

فرا رسیدن نوروز 98 را همراه با صمیمانه ترین تبریک ها از طرف خود و همکارانم در شورای اسلامی شهر پرند به هموطنان خوبم به ویژه همشهریان عزیز تبریک عرض میکنم و از درگاه خداوند متعال برای همه موفقیت، نشاط و شادکامی را مسئلت دارم و امیدوارم در سال جدید نیز با اتکا به الطاف بیکران الهی تحت زعامت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) و با همکاری همه پرسنل ساعی و کوشای شهرداری خصوصا شورای محترم شهر، خدمتگزاریِ مخلصانه به مردم شریف پرند را سرلوحۀ تمامی برنامه های خود قرار دهیم.  

بر خودم لازم و واجب می دانم در آستانه سال ۹8 با نگاهی به عملکرد مطلوب و خوب شهرداری که بر مبنای سیاست گذاری شورای شهر صورت گرفته از تلاش و کوشش کلیه کارکنان شهرداری و معاونان، پرسنل خدوم آتش نشانی، خدمات شهری و فضای سبز و خادمان مردم به ویژه شهردار پر تلاش و ساعی تقدیر و تشکر نمایم.

انشاالله که بتوانیم با امید به خدا و همت همکاران شورا و شهرداری و با دعای خیر و قضاوت درست مردم فهیم شهرمان در سال جدید سیمایی زیباتر از شهر پرند در همۀ ابعاد و زمینه ها را شاهد باشیم .چرا که دست یافتن به شهری آباد و پویا تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد شد.

بر همین اساس امیدواریم در سال نو با تلاش و کوشش مسئولان و همراهی و همدلی مردم، شهر پرند را بهتر و آبادتر از گذشته بسازیم.

 

نظر شما