پیام تبریک مدیریت شهری قدس به مناسبت فرارسیدن سال نو

۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۶:۰۸
کد خبر: ۸۲۶۲۶۳
پیام تبریک مدیریت شهری قدس به مناسبت فرارسیدن سال نو
مدیریت شهری قدس در پیامی فرارسیدن سال نو را به تمامی هم میهنان و مردم شریف شهر قدس تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام بدین شرح است :

 

بسمه تعالی

 

 یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ. « ای گرداننده و تغییر دهنده دلها و دیده‌ها، ای تدبیر کننده شب و روز، ای تغییر دهنده شرایط واحوال، حال ما را به بهترین احوال تغییر ده».

 امسال نیز طلیعه سال جدید با بهار طبیعت از راه می رسد تا صحنه هستی آئینه‌ی تمام نمای قدرت لایزال و بخشش بی دریغ خداوندی بر این زمین خاکی ‌گردد. نوروز سرآغاز دیگری است از چرخه ی حیات طبیعت و چه زیباست این تحول و چه نیکو می شود آنگاه که تحول طبیعت و تغییر حالمان به احسن حال توأمان باشد و از درگاه ربوبی خاضعانه مسألت داریم " الهی حوّل حالنا الی احسن الحال".

 اینجانبان با تبریک سال جدید و آرزوی سالی سرشار از برکت، رحمت و سلامتی تؤام با موفقیت روز افزون و تبریک میلاد با سعادت و فرخنده امیر المؤمنین علی ابن ابیطالب(علیه السلام) به هم میهنان و مردم شریف شهر قدس، از درگاه احدیت تعجیل در فرج حضرت ولیعصر (عج) و طول عمر و تندرستی مقام عظمای ولایت و عزت نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی را مسئلت می نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز