مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان تهران؛

شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری تهران هستیم

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۰:۳۳
کد خبر: ۸۲۶۸۳۴
شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری تهران هستیم
دلاور بزرگ نیا در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت، چنین اقدامات فرهنگی و اجتماعی قطعا با برنامه ریزی و تلاش صورت گرفته و امروز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری استان تهران هستیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ، دلاور بزرگ نیا در بازدید از این ستاد،با اشاره به ارتقاء کیفیت برنامه های ستاد گردشگری اظهار داشت: خوشبختانه ارائه خدمات، تخصصی تر شده و در سبد گردشگری ارائه شده به خانواده ها،همه طیف سنی اعم از کودکان،جوانان و حتی سالمندان در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های ستاد گردشگری در نوروز ۹۸ افزود :تورهای ویژه برای گروه های مختلف اجتماعی نیز در نظر گرفته شده که نشانگر همت والای همکارانم در ستاد گردشگری است.

 

مدیر کل سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به اهمیت گردشگری شهری بیان کرد: اقدامات به گونه ای تعریف و عملیاتی شده که خدمات دهی صرفا معطوف به شهروندان تهرانی نباشد و در واقع گردشگری شهری به معنای دقیق تحقق یافته است .

 

وی گفت:چنین اقدامات فرهنگی و اجتماعی قطعا با برنامه ریزی و تلاش صورت گرفته و امروز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری استان تهران هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز