شهردار منطقه ۵ بیان کرد؛

اقدامات مطلوب شهرداری برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران

۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۹:۱۸:۱۴
کد خبر: ۸۲۶۸۳۸
اقدامات مطلوب شهرداری برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران
رجبعلی خسرو آبادی گفت، ستاد گردشگری شهرداری تهران به خوبی از موقعیت نوروز برای معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی تهران بهره برده و اقدامات شایسته ای دارد، لازم است از اینگونه اقدامات حمایت شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، رجبعلی خسرو آبادی در حاشیه بازدید از این ستاد اظهار داشت؛ شهرداری تهران با تکیه بر تجربیاتی که در حوزه گردشگری بویژه در ایام نوروز دارد،توانسته این مقوله را نهادینه کند و ان شاء الله با توجه به گستردگی فعالیت ها در این حوزه به زودی شاهد تشکیل "سازمان گردشگری"باشیم.

 

وی افزود: پیرو اقدامات مطلوب ستاد گردشگری شهرداری تهران شاهد افزایش جذب گردشگر به تهران هستیم.

 

شهردار منطقه ۵ تهران ادامه داد: هر چند در این حوزه اقدامات لازم صورت گرفته است اما قطعا این فعالیت ها کافی نیست و باید تقویت و توسعه یابد.

 

این مقام مسئول یادآور شد، در ایام نوروز، تهران در قیاس با سایر شهرها گرانی سفر را ندارد و شاهد ارائه تخفیفاتی در موزه ها،اقامت گاه های خاص،هتل ها یا برخی اماکن تفریحی و تفرجگاهی هستیم و این مولفه در میزان مسافر پذیری این شهر موثر است.

 

وی گفت: ستاد گردشگری شهرداری تهران به خوبی از موقعیت نوروز برای معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی تهران بهره برده و اقدامات شایسته ای دارد، لازم است از اینگونه اقدامات حمایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز