امروز صبح صورت گرفت:

نشست نوروزی رئیس و اعضای شورای شهر با معاونین و مسئولین شهرداری شهریار

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۴:۳۸
کد خبر: ۸۳۱۰۰۵
نشست نوروزی رئیس و اعضای شورای شهر با معاونین و مسئولین شهرداری شهریار
رئیس شورای شهر شهریار، در این نشست با تبریک سال جدید و ابراز همدری با خانواده های معظم و معزز قربانیان سیل اخیر در نقاط مختلف کشور خواستار مشارکت شهروندان از طریق مقتضی در جبران خسارات مادی و کاهش تالمات روحی و روانی آسیب دیدگان گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، اولین نشست شورای شهر شهریار در سال ۹8  صبح امروز با حضور رئیس و اعضای شورا با معاونین و مسئولین شهرداری شهریار در سالن جلسات شورا برگزار شد .

در ادامه، منصور شهبازیان رئیس شورای شهر در این نشست با تبریک سال جدید و ابراز همدری با خانواده های معظم و معزز قربانیان سیل اخیر در نقاط مختلف کشور خواستار مشارکت شهروندان از طریق مقتضی در جبران خسارات مادی و کاهش تالمات روحی و روانی آسیب دیدگان گردید .

رئیس پارلمان شهری شهریار افزایش خدمات رسانی همه جانبه و مطلوب به شهروندان را از سوی مدیریت شهری شهریار در سال جاری مورد تاکید قرار داد و از زحمات بی دریغ و تلاش شهردار و کلیه پرسنل خدوم شهرداری در ارائه خدمات همه جانبه به شهروندان و تحقق اهداف و برنامه های مدیریت  شهری در سالی  که سپری شد تقدیر و تشکر کرد .

شهبازیان در بخش دیگری از سخنان خود همبستگی و اتحاد و انسجام منتخبین مردم در پارلمان شهری با مدیریت شهری را خواستار و تاکید کرد: امیدوارم با اجرای پروژه های عمرانی متنوع در سطح شهر ، تامین رفاه و آسایش عمومی شهروندان که از مهمترین اولویت و سیاست شورای اسلامی است محقق شود و به منظور تحقق این مهم خواستار ادامه همکاری و همراهی و تعامل کلیه نهادهای خدمات رسان در ارائه خدمات همه جانبه به شهروندان شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز