گفتگو با گیتی موسوی قوی ترین زن ایرانی جهان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۲:۲۵
کد خبر: ۸۳۲۱۸۲
گفتگو با گیتی موسوی قوی ترین زن ایرانی جهان
گیتی موسوی 43 ساله که باید نامش به عنوان قوی ترین زن جهان در کتاب ثبت رکوردهای جهانی موسوم به «گینس» ثبت شود، از هفت سالگی به ورزش پرداخته و در شهریور ماه 1397 در مسابقات قدرتی بین باشگاهی در وزن 90کیلوگرم اول شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، گیتی موسوی بانوی تبریزی در حضور مشاور ثبت گینس ایرانیان و تعدادی از شهروندان تبریزی موفق شد با کشیدن یک تریلی با طناب به وزن دوازده تن و دویست و هفتاد کیلوگرم به مسافت سی متر رکورد زن استرالیایی را بشکند.

 

در همین خصوص در مرکز ورزشی پزشکی سلکتیو گفتگویی  داریم با بانوی 43 ساله تبریزی با کشیدن تریلی رکورد قوی ترین زن جهان را از زن استرالیایی گرفت.

گفتنی است، پیش از این یک زن استرالیایی در سال 2011 میلادی با کشیدن یک تریلی به وزن 11 هزار و 350کیلوگرم، نام خود را به عنوان قوی ترین زن جهان، در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده بود.

گیتی موسوی 43 ساله حال باید نامش به عنوان قوی ترین زن جهان در کتاب ثبت رکوردهای جهانی موسوم به «گینس» ثبت شود، از هفت سالگی به ورزش پرداخته و در شهریور ماه 1397 در مسابقات قدرتی بین باشگاهی در وزن 90کیلوگرم اول شده است.

خاطر نشان میگردد، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز با تایید انجام برنامه رکوردشکنی بانوی تبریزی اعلام کرد که این اداره کل در حال پیگیری های لازم برای اطلاع از چند و چون برگزاری این رویداد ورزشی است.

 

 

 

 

 

نظر شما