شهردارباغستان خبر داد:

اعزام چندین دستگاه تجهیزات و ماشین آلات عمرانی به مناطق سیل زده

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۲:۳۱
کد خبر: ۸۳۲۲۲۷
اعزام چندین دستگاه تجهیزات و ماشین  آلات عمرانی به مناطق سیل زده
شهردارباغستان از ارسال یک دستگاه لودر، دو دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه کامیون، دو دستگاه ایسوزو، یک دستگاه خودروی پیشرو آتش نشانی و یک دستگاه بابکت به مناطق سیل زده خبر داد.

به  گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتررنجبر شهردارباغستان از ارسال یک دستگاه لودر، دو دستگاه بیل  مکانیکی، دو دستگاه کامیون، دو دستگاه ایسوزو، یک دستگاه خودروی پیشرو آتش نشانی و یک دستگاه بابکت با حضور و مساعدت مهندس امامی و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر،  به استانهای سیل زده خبر داد و گفت : نظربه بارش شدید نزولات آسمانی در چندروز اخیر در برخی از استانهای کشورمان و بروز خسارات سنگین ناشی از آن، تکلیف شرعی و وظیفه قانونی ، ما را بر آن می‌دارد که از هر آنچه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته و جهت کمک به همنوعان خود از هرکوششی دریغ نورزیم.

وی افزود : به همین منظور علاوه بر ارسال اقلامی از جمله پتو، آب معدنی ،ظروف یکبار مصرف ، مواد غذایی سرد ،نایلون و… چندین دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین عمرانی و خدماتی به استانهای مذکور اعزام شده است.

وی در پایان عنوان کرد: همه هموطنان در هنگام بروز حوادث و سختی ها در طول تاریخ به کمک هم شتافتند و نوع دوستی و وطن دوستی جزﺀ خصیصه های فطری ما ایرانیان است و مردم فهیم باغستان نیز از قاعده مستثنی نبوده و در حد و توان خود بیش از پیش یار و همراه هموطنان خود بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز