جمالی‌پور:

تمام ظرفیت‌ها در ری برای یاری رساندن به هموطنان سیل زده به کار گرفته شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۷:۰۸
کد خبر: ۸۳۲۴۱۹
تمام ظرفیت‌ها در ری برای یاری رساندن به هموطنان سیل زده به کار گرفته شد
فرماندار شهرستان ری گفت: تاکنون بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و مقداری کالا بر اساس اعلام نیاز های ستاد مستقر در شهرستان دشت آزادگان به این منطقه ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای یاری رسانی به هموطنان سیل زده در منطقه خوزستان در این شهرستان اظهار داشت: پس از ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تشکیل ستاد هماهنگی در راستای حمایت از مردم سیل زده استان خوزستان در شهرستان ری ستادی در این خصوص تشکیل شده است.

وی افزود: هم اکنون مشغول جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان ری برای یاری رساندن به مردم و هموطنان سیل زده در استان خوزستان هستیم و تاکنون بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان کمک نقدی و مقداری کالا بر اساس اعلام نیاز های ستاد مستقر در شهرستان دشت آزادگان به این منطقه ارسال شده است.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: همچنین شهرداری های شهرستان ری نیز مبلغی را در خصوص کمک به هموطنان سیل زده مصوب کردند که در اختیار سازمان همیاری شهرداری های استان برای ارسال قرار خواهد گرفت.

جمالی پور خاطرنشان کرد: همچنین اصناف در سطح شهرستان نیز پای کار آمده و با هماهنگی اتاق اصناف و واحدهای متولی نسبت به جمع آوری و ارسال کمک‌های خود اقدام می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان نیز عنوان داشت: تمام ظرفیت‌ها در شهرستان ری به کار گرفته شده و امیدواریم بتوانیم با جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی و بسته‌های حمایتی از سوی دستگاه‌های مختلف، گامی برای حمایت از هموطنان‌مان در استان خوزستان برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز