رئیس شورای شهرکهریزک در دیدار نوروزی با روسای اداری و اجرایی شهر :

مدیران شهر می توانند با تسهیل امور صنعتگران چرخه تولید را رونق بخشند

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۳۲۸۸۷
مدیران شهر می توانند با تسهیل امور صنعتگران چرخه تولید را رونق بخشند
در اولین روزهای کاری سال ۹۸ ، روسای دستگاه های اداری و اجرایی شهر برای ادای سنت بازدید نوروزی، مهمان اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رحمان آذرخرداد فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه را به تمامی مهمانان تبریک گفت و اظهار داشت: شهر کهریزک در گذشته ای نه چندان دور فاقد سرانه های استاندارد و امکانات کافی بود اما خوشبختانه امروز این شهر به عنوان یک شهر درحال توسعه شناخته شده است که این تغییر و تحول نتیجه همدلی و تعامل مجموعه مدیران شهر است که وظیفه خود میدانیم در این فرصت فراهم شده از یکایک شما بزرگواران قدردانی کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در ادامه این نشست صمیمی به وقوع سیلاب های اخیر در شهر کهریزک اشاره کرد و گفت: وقوع سیل های اخیر زنگ خطری برای همه ما محسوب می شودو تقویت ستاد مدیریت بحران و افزایش تجهیزات و امکانات امداد و نجات و ایجاد تعامل و هماهنگی مضاعف بین دستگاه های اجرایی باید مهمترین اولویت سال جدید باشد.

وی به برنامه های شورا و شهرداری در سال جدید نیز اشاره کرد و افزود:  بر اساس برنامه شورای اسلامی و مدیریت شهرداری کهریزک، سال ۹۸ سالی پر از تحول و تلاش برای شهر کهریزک پیش بینی شده است که برای اجرای تمامی پروژه های کلان شهر و ارتقای سطح سرانه ها و افزایش رفاه شهروندان نیازمند تعامل مستمر و مضاعف شما هستیم و امیدواریم با اجرای مدیریت یکپارچه و یکدست بتوانیم افق چشم انداز شهر را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشیم.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در جمع روسای اداری و اجرایی شهر خاطرنشان کرد:  امسال باتوجه به در پیش بودن انتخابات پایان سال، از نظر سیاسی در موقعیت حساسی قرار داریم و باید از  این فرصت بدون قرار گرفتن در مسیر هیجان های کاذب و در مسیری منطقی که به نفع عموم است گام برداریم تا با حضور حداکثری مردم در این انتخابات باری دیگر به مشروعیت نظام صحه بگذاریم.

آذرخرداد با تاکید به تحقق شعار سال جدید گفت: امسال  از سوی مقام معظم رهبری، سال رونق تولید نامگذاری شده و شهر کهریزک به عنوان یک منطقه کارگاهی و صنعتی می تواند نقش ارزنده ای در رونق تولید کشور ایفا کند و ما به عنوان مدیران شهر می توانیم با تسهیل امور صنعتگران چرخه تولید را رونق ببخشیم.

در ادامه وی خاطر نشان کرد:  دولت آمریکا با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در فهرست سازمان‌های تروریستی به دنبال هجمه و فتنه جدیدی است تا باری دیگر اخلاق و قانون های جهانی را زیر پا گذاشته و با تضعیف حق کشور ایران به آرزوها و اهداف خود جامه عمل بپوشاند و این درحالی است که دولت امریکا که امروز سپاه مردمی و انقلابی ایران را ناجوانمردانه تروربست میخواند در کارنامه سیاه خود لیست طویلی از مصداق عینی تروریست را دارد.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک گفت : این اقدام خبیث هیأت حاکمه آمریکا را محکوم می‌کنیم و عهد می‌بندیم که در حد توان پاسدار انقلاب اسلامی و مدافع خدمت‌گزاران انقلاب و قدردان فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های پاسداران  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم.

در پایان آذرخرداد به نمایندگی از سوی سایر اعضای شورای شهر  از زحمات و تلاش یکساله تمامی مدیران شهر به ویژه کمک رسانی آنان در حوادث بحرانی سیلاب های اخیر قدردانی کرده و با اهدای لوح تقدیر از همکاری و تعامل آنان در پیشرفت انور شهر قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز