مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد؛

تشکیل کارگروه مشترک برای رونق تولید در شهرک‌های صنعتی تهران

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۲:۰۴
کد خبر: ۸۳۵۰۵۳
تشکیل کارگروه مشترک برای رونق تولید در شهرک‌های صنعتی تهران
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از تشکیل کارگروه مشترکزیست محیطی، بهداشتی وصنعتی با عضویت 5 سازمان برای تصمیم‌گیری در راستای مورد نحوه استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ صابر پرنیان در دیدار با کیومرث کلانتری رییس اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام خبر فوق اظهار کرد: این کارگروه میته قرار است با عضویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، سازمان غذا و دارو، سازمان دامپزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشکیل شود.

پرنیان ادامه داد: این کارگروه مشترک یکی از ساز و کارهای تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد بود که بمنظور فراهم شدن شرایط برای درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعتی تصمیم گیری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به سایر موضوعات مطرح شده در این دیدار تصریح کرد: موارد مربوط به تایید طرح زیست محیطی زون صنفی در شهرک صنعتی خاوران مطرح شد و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران این قول را داد که تاییدیه مورد نظر تا هفته آینده صادر شود.

به گفته پرنیان، ما نیز پس از دریافت تاییدیه و مطابق بر آن امور مربوطه در تکمیل زون صنفی در شهرک صنعتی خاوران را انجام داده و واگذاری قراردادها در این شهرک آغاز خواهد شد.

وی همچنین به مطالبات محیط زیستی استان تهران اشاره و اظهار کرد: مشکلات مربوط  به تصفیه‌خانه شهرک‌های صنعتی مانند چرمشهر و عباس‌آباد مطرح شد که انتظار متقابل اداره کل حفاظت محیط زیست استان، بهبود و ارتقا عملکرد تصفیه‌خانه‌ها و نیز پایش واحدهای صنعتی و کنترل فاضلاب خروجی آن واحدها بصورت مشترک و همکاری مابین شرکت شهرک‌ها و اداره کل حفاظت محیط زیست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز