معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهور طی دیدار با ابراهیم شیرکوند متولی ورزش ورامین:

تمام تلاشم جهت تحقق خواسته های مردم شهرم است

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۰:۴۶:۲۹
کد خبر: ۸۳۵۶۳۶
تمام تلاشم جهت تحقق خواسته های مردم شهرم است
معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهور طی دیدار با ابراهیم شیرکوند متولی ورزش ورامین گفت: تمام تلاشم جهت تحقق خواسته های مردم شهرم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به همراه ابوطالب شیرکوند از خیرین ورزش یار و جمعی از فعالین سیاسی - اجتماعی دشت ورامین عصر امروز با سعید شیرکوند معاون اقتصادی اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار و گفت و گو کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان ضمن بیان گزارشی از روند ورزش منطقه ، گفت:طی سالهای اخیر اتفاقات خوش آیندی نصیب ورزش گردیده که امید میرود با همت و نگاه ویژه دولتمردان ، شرایط بهتر از گذشته در شهرستان قهرمان پرور ورامین رخ نمایی کند.

ابراهیم شیرکوند افزود:مطالبه خانواده بزرگ ورزش ورامین ، اهمیت در راستای ایجاد زیرساخت های مناسب برای فعالیت های گسترده تر میباشد تا بتوان با بهره مندی از فرصت های موجود به قهرمان پروری و کشف استعدادهای بیشتر روی آوریم.

وی ادامه داد:انتظار مردم جهت همراهی برای توسعه و هماهنگی امور ورزشی بیش از گذشته است و این مهم باید به همت متولیانی که فرزند دشت ورامین میباشد در دستور کار قرار گیرد.

سعید شیرکوند پس از شنیدن اظهارات متولی ورزش ورامین اشاره داشت:تمام تلاشم در راستای تحقق خواسته های مردم شهرم خواهد بود تا آنچه لایق جامعه ورزش است به منصه ظهور برسد.

این مسوول اظهار کرد: رای رونق ورزش ، نیاز به سروسامان دادن به زیرساخت ها میباشد و این امر قطع به یقین از جمله اهداف مدنظر قرار خواهد گرفت.

معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهور گفت :برخی از اماکن ورزشی نیاز مبرم به ساماندهی و بازسازی دارند که در این خصوص حمایت های ویژه ای را منظور میکنیم تا بتوان آینده قهرمان پروری را تضمین نماییم.

شیرکوند اظهار داشت :با توجه به فعالیت گسترده در بعد قهرمانی و حضور چشمگیر تیمهایی از ورامین در لیگ های معتبر کشور همچون والیبال که توانسته افتخارآفرینی را پیشه کند ، در صورت فراهم نمودن شرایط ساخت سالن 5 هزار نفره از سوی مسوولان شهرستان ، تلاش خواهیم نمود تخصیص اعتبار مورد نیاز مجموعه فوق را فراهم نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز