در دیدار ابراهیم شیرکوند با شهردار ورامین صورت گرفت:

عوارض چندین ساله اماکن ورزشی با شهرداری ورامین تسویه شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۳:۴۸
کد خبر: ۸۳۵۸۸۷
عوارض چندین ساله اماکن ورزشی با شهرداری ورامین تسویه شد
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از تسویه20 میلیاردو 800 میلیون ریالی عوارض اماکن ورزشی به همت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران ، با شهرداری خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم شیرکوند با اعلام این خبر گفت: به جهت تعهدات صورت گرفته در خصوص عوارض تخصیص داده شده اماکن ورزشی ، این اداره 20 میلیاردو 800 میلیون ریال از بدهی چندین ساله خود به شهرداری را پرداخت کرد.

 

وی اشاره داشت: امیدواریم در طی سالهای آینده ، عوارض اماکن ورزشی با بخشودگی مواجه شود تا بتوان چنین هزینه هایی را صرف امورات ورزش کرد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان افزود: طی رایزنی های صورت گرفته مقرر به رفع مشکل مغازه های استادیوم تختی شد که در صورت این رخداد مهم از سوی شهرداری ورامین ، بخش اعظمی از معضلات موجود حل خواهد شد.

 

این مسوول اظهار کرد: احیاء استادیوم شهید فتحی کلاته نیز بعنوان یکی دیگر از دستورالعمل ها جهت رونق ورزش به خصوص فوتبال در نظر گرفته شده است که امید میرود با همت و حمایت شهرداری ، سال جدید نوید بخش روزهای خوش ورزش باشد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: شهرداری و شورای شهر همواره از حامیان ورزش بوده اند که در این خصوص میتوان به بازسازی و مرمت بخشی از اماکن ورزشی امیدوار شد تا بعد از گذشت چندین ساله بهره برداری از سالن ها ،  سال جدید نوید بخش خبر بازسازی یا نوسازی باشد .

 

شیرکوند در پایان گفت: حمایت از ورزش یعنی هموار نمودن راه جوانان در عرصه های موفقیت که این امر به درخشش و نام آوری فرزندان سرزمینمان خواهد انجامید.

 

شهردار ورامین نیز اشاره داشت: حمایت و یاری اداره ورزش و جوانان را میتوان مصداق بارز خدمت به نسل جوان عنوان داشت.

 

حسین دهقان افزود: احیاء برخی مجموعه های ورزشی برای فعالیت از جمله برنامه های مدنظر میباشد که در این زمینه پیش بینی گردیده اولین گام بازدید از استادیوم شهید فتحی خواهد بود تا شرایط برای بازسازی مهیا گردد.

 

وی گفت: بخشودگی دیگر عوارض که شامل سال جدید میباشد ، در دستور کار قرار میگیرد تا در این بخش نیز حامی اداره و خانواده بزرگ ورزش باشیم.

 

شهردار ورامین در پایان اظهار کرد: تمام توان مجموعه شهرداری در راستای خدمتگذاری به شهروندان خواهد بود و ایجاد فرصت های ورزشی نیز بعنوان یکی از اصول چندگانه برای امورات در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز