یادداشت:

روز جوان فرصتی است برای یادآوری قابلیت های بالقوه و سازمان های مردم نهاد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۸:۴۷:۱۵
کد خبر: ۸۳۵۸۹۵
روز جوان فرصتی است برای یادآوری قابلیت های بالقوه و سازمان های مردم نهاد
جوانی، بهار زندگی و ارزشمندترین هدیه ای است که دست روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد. نشاط و شادابی، تحرک و قدرت و انگیزه‌های بلند رویش و پویش، ره آورد بوستان جوانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت و فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان و بخصوص حضور جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوان بتواند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند و این مهم زمانی عملی خواهد شد که مدیران با باور و اعتقاد به این  توانمندی و استعداد، میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن پتانسیل ها و  انرژی های نهفته جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنند.

روز جوان در واقع فرصتی است برای یادآوری قابلیت های بالقوه این قشر ارزشمند و بخصوص سازمان های مردم نهاد جوانان، امیدوارم مسئولان با آگاهی از این پتانسیل ها، در جهت هدایت انرژی جوانان برای سازندگی گام های موثری بردارند و از طرفی پیرو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد، جوانان با خودشناسی و احصاء ظرفیت های خود در جهت معرفی خویش به جامعه برای قبول مسئولیت های مدنی در رشد جامعه در ابعاد گوناگون تلاش نمایند و نسبت به آینده امیدوار باشند.

بی شک اعتلا و پویایی، استقلال، امنیت ملی و پیشرفت علمی کشور در گرو تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمان نیروی فعال جوان جامعه است. فلذا اینجانب برخود لازم میدانم ولادت زیباترین، با اخلاق ترین، داناترین و رشیدترین جوان تاریخ ساز عاشورا، حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین و پیشرو عرصه های کار و تلاش، نوآوری و شکوفایی این کشور و بخصوص جوانان استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و بهروزی آنان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت نمایم.

معصومه بهرامی

عضو هیات رئیسه مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز