انتصاب دکتر بردیا صدرنوری در وزارت اقتصاد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۲۰:۲۵:۳۴
کد خبر: ۸۳۵۹۱۲
انتصاب دکتر بردیا صدرنوری در وزارت اقتصاد
دکتر بردیا صدرنوری به عنوان عضو خبره شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی مهندس بردیا صدرنوری را به عنوان عضو خبره شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم صادره از سوی دکتر فرهاد دژپسند آمده است :

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و بر اساس ماده ۵ آیین نامه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارت، به موجب این حکم، به عنوان عضو خبره شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و با همکاری سایر اعضای شورا، بهره گیری از تجارب علمی و عملی موجود در حوزه فاوا و در چارچوب اهداف و وظایف مندرج در آیین نامه، در انجام ماموریت محوله موفق و موید باشید.

مهندس بردیا صدرنوری مسوولیت هایی نظیر دبیر شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، مدیریت طرح تدوین برنامه سوم توسعه قضایی، مشاور رئیس و مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیر طرح ملی ثبت الکترونیک اسناد و ثبت آنی معاملات و مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و رئیس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور را در کارنامه خود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز