مشارکت اعضای شورا و شهردارشهر کهریزک در طرح نذر فرهنگی کتاب

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۳:۲۲:۱۴
کد خبر: ۸۳۶۱۲۴
مشارکت اعضای شورا و شهردارشهر کهریزک در طرح نذر فرهنگی کتاب
کتابخانه امام صادق(ع) با هدف افزایش سرانع مطالعه شهروندان در مجتمع فرهنگی محله صادق اباد کهریزک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، عادل عبدی با اعلام این خبر گفت:  باتوجه به نیازسنجی های انجام شده از  شهروندان و بررسی مطالبات آنان به ویژه دانش اموزان، تجهیز و راه اندازی دومین کتابخانه کهریزک در مجتمع امام صادق (ع) از سوی شورای شهر کهریزک مصوب و با محوریت متولیان این حوزه اجرا و افتتاح شد.

وی در ادامه از اهدای ۶۰۰ جلد کتاب از سوی اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک برای تجهیز این کتابخانه خبر داد و تصریح کرد: اهدای کتاب های کتابخانه امام صادق(ع) در راستای مشارکت در طرح نذر فرهنگی کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان انجام شده است و برخی از خیرین فرهنگی نیز در این کار فرهنگی مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به امکانات کتابخانه امام صادق گفت:  این کتابخانه که در بخشی از  مجتمع امام صادق(ع) جانمایی شده است علاوه بر مخازن کتاب دارای یک سالن مطالعه برای حضور دانش آموزان جهت مطالعه مناسب سازی و تجهیز شده است.

عادل عبدی در پایان افزود:  افتتاح این کتابخانه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر کهریزک فرصت مغتنمی را برای افزایش سرانه مطالعه شهروندان و ایجاد بستر مناسب کتابخوانی برای شهروندان و دانش آموزان ایجاد کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز