پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۹:۱۳
کد خبر: ۸۳۶۲۱۵
پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس در پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت و فرخنده خاتم الاوصیاء و مفخر الاولیاء امام حجت بن الحسن العسکری صاحب الزمان عجل الله فرجه، را به عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیریت شهری قدس در پیامی ولادت با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) را بر عموم شیعیان جهان تبریک و تهنیت گفتند. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

بار دیگر نیمه شعبان با ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) از راه می رسد تا به فضل ظهور و وجود مقدس وی، حق و حقیقت تجلی یابد و شمیم مهرآسای عدل و عدالت در این روزگار وانفسای کثرت ظلم، فساد، جهل، تاریکی و بیداد زورگویان و مستکبرین قلدرمآب عالم، امیدبخش و منجی مستضعفان عالم باشد و وعده حق الهی در" أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ" محقق شود.

به یقین ظهور منجی عدالت گستر و رهایی بخش ملتها از یوغ ظلم، جور و فساد بشارت تمامی ادیان توحیدی به انسانهای حقیقت جو  است، بشارتی که امید را برای زیستن در فردایی روشن و عاری از بی عدالتی و تزویر، در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده نگاه می دارد، امروز جهان بیش از زمان دیگری تشنه جلوه گری و تجلی معنویت و عدالت الهی بر زمین خاکی است و بشریت حکومت عدل الهی را بر سراسر گیتی بی صبرانه به انتظار نشسته است.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی سالروز این میلاد خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است زیرا امنیت و آرامش کنونی میهن عزیز اسلامی ما مرهون تلاشهای شبانه روزی و خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) و دلاور مردانی است که در راستای تأمین امنیت و آسایش جامعه، خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی فعالیت خالصانه و مجدانه دارند.

اینجانبان فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، حضرت‌ بقیة‌الله‌ الاعظم (عج) را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عموم مردم متدین و ولایتمدار شهر قدس و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض کرده و از خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت داریم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قدس

 

نظر شما