فرماندار شهرستان پاکدشت خبر داد"

توسعه صادرات محصولات تولیدی پاکدشت

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۶:۰۱
کد خبر: ۸۳۶۳۲۸
توسعه صادرات محصولات تولیدی پاکدشت
هادی تمهیدی در نشست با رئیس سازمان جهانی آتیک خبر از توسعه صادرات محصولات تولیدی پاکدشت را داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛  نشست هم اندیشی به منظور آشنایی با ظرفیتهای تولیدی و گردشگری در راستای توسعه روابط اقتصادی با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت ،عزیز شاهین رئیس سازمان جهانی آتیک ورئیس اجرائیات اتحادیه شهرداری های ترکیه و اروپا ،حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ،نماینده استانداری تهران ،مدیران شهرکهای صنعتی ،شهردار فرون آباد،رئیس اداره جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان و فعالان اقتصادی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

بر پایه این گزارش فرماندار پاکدشت ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد منجی عالم بشریت ، حضرت مهدی (عج) گفت: آمریکا با هدف ایجاد نارضایتی مردم از جمهوری اسلامی ایران تحریم ها را حتی به حوزه های نهاده های کشاورزی و دامداری کشانده است.

 

هادی تمهیدی اظهار کرد: ایران اسلامی در عرصه صادرات توانسته گام های موثری را در جهان بردارد و اکنون تعاملات اقتصادی خوبی را در دنیای امروز، شاهد هستیم.

 

وی گفت: نکته مهمی که امروز در پسا پرده همت تولید کنندگان ایرانی مطرح می شود اجرای طرح صادرات و افزایش آن با وجود تحریم های ظالمانه آمریکاست.

 

تمهیدی بیان کرد: آمریکا سالهاست که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد و به بهانه تحریم اکنون برای افزایش نارضایتی مردم از جمهوری اسلامی ایران و ضربه زدن به چرخه اقتصادی کشور دست به تحریم های بسیاری حتی در حوزه گل و گیاه و کشاورزی زده است.

 

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: امروز باید از دمکراسی برای بهبود بحث های تجاری ایران با دیگر کشورهای جهان استفاده نماییم که دیگر آمریکا و همدستانش نتوانند در این تبادلات اختلالی بوجود بیاورند.

 

وی افزود: امروز شهرستان پاکدشت به عنوان یکی از قطب های صنعتی استان تهران و کشور عزیزمان ایران آمادگی لازم برای دور زدن تحریم های ظالمانه آمریکا را دارد تا بتوانیم با تامین مواد اولیه برای تولید کنندگان شاهد اوج رونق در حوزه تولید و افزایش اشتغالزایی در کشور باشیم.

 

تمهیدی افزود: افزایش تبادلات با شرکت های خارجی طرف ایران می تواند زمینه ساز این حرکت مهم باشد تا شاهد چرخش سریعتر چرخه های اقتصادی و رونق تولید و افزایش اشتغالزایی در کشور باشیم.

 

نظر شما