معاون فرماندار تهران:

هیچ کمبودی دربازار ماه مبارک رمضان در پایتخت حس نمی شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۵:۳۴
کد خبر: ۸۳۶۴۷۵
هیچ کمبودی دربازار ماه مبارک رمضان در پایتخت حس نمی شود
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران گفت: با تدبیر ستاد تنظیم بازار هیچ کمبودی در تامین کالاها و مایحتاج اساسی شهروندان تهرانی در بازار ماه مبارک رمضان حس نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ "احمد اسماعیلی راد" با بیان اینکه برای ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی را در جهت رفاه حال عموم خواهیم داشت افزود: در این خصوص راه کار هایی در جهت تعیین، نظارت و توزیع محصولات در جلسه ای انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در بازار شب عید به دلیل مشکلاتی که اخلال گران و واسطه گران ایجاد کردند توانستیم با تدبیر ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان عملکرد بسیار مناسبی توسط دستگاه های نظارتی ازجمله دادستانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی را شاهد باشیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران ضمن اشاره به تدابیر به موقع دستگاه های نظارتی در برخورد  با اخلال گران  و بازداشت عده ای  از آنان خاطر نشان کرد: توزیع مرغ در نوروز با همکاری اداره پشتیبانی دام و جهاد کشاورزی شهرستان تهران صورت گرفت و با اقدامات به موقع  و هم افزایی میان صنوف کل و جز ؛ شاهد قیمت متعادلی برای عرضه گوشت مرغ گرم  بودیم.

اسماعیلی راد در خصوص اقدامات لازم برای ایجاد تعادل قیمت گوشت قرمز در بازار، افزود: در این موضوع با ورود دستگاه های نظارتی و تعزیراتی در حد متعادلی قیمت گوشت را کنترل و دست دلالان را کوتاه کردیم.

معاون فرماندار تهران خاطر نشان کرد: برای متعادل شدن قیمت گوشت قرمز مصرفی، واردات دام زنده و ذبح در مرز ها را مد نظر قرار دادیم و هم اکنون در این خصوص سازمان قاچاق کالا و ارز و دستگاه های نظارتی این اقدام  را برعهده دارند.

وی همچنین در خصوص تامین میوه شب عید با همکاری اداره تعاون روستایی گفت: قبل از سال۹۸ با همکاری  سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، اصناف و تعزیرات میوه شب عید تامین و با قیمت کنترل شده توزیع شد.

 

نظر شما